Balsam do ciała Kuszące rubiny Lirene


Wielkimi krokami zbliża się karnawał, sylwester oraz studniówki. Podczas takich imprez kobiet starają się by ich wygląd był dopracowany w każdym szczególe. Warto więc pamiętać także o skórze, gdyż nic nie prezentuje się lepiej jak zadbana skóra połyskująca subtelnym blaskiem. Na rynku mamy bardzo szeroki wybór produktów rozświetlających jednym z nich jest balsam kuszące rubiny firmy Lirene.




Balsam posiada delikatną, satynową konsystencje w różowym kolorze. Bardzo dobrze się rozprowadza oraz błyskawicznie wchłania. Produkt nie pozostawia tłustej warstwy, na skórze zostaje jedynie delikatna poświata subtelnie połyskującą w sztucznym świetle. Balsam pozostawia na skórze piękny zapach drogich perfum, który utrzymuje się przez kilka godzin. Kosmetyk nawilża i wygładza ciało. Po zastosowaniu skóra jest pięknie wygładzona i rozświetlona. To idealny do podkreślenia naturalnego piękna skóry.



Kosmetyk znajduje się w plastikowej tubie o pojemności 200 ml. Opakowanie zamykane jest na wygodny w użyciu zatrzask. Całość wykonano w różowym połyskującym kolorze. Opakowanie jest praktyczne i wygodne w użyciu beż problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość produkt do użycia.




Otuli twoją skórę kuszącymi rubinami i nada jej niepowtarzalny blask i zmysłowy zapach. Zawarte w balsamie rubinowe pigmenty doskonale rozświetlają skórę i podkreślają jej naturalne piękno. Olej z jojoby głęboko nawilża skórę. Wyciąg z żurawiny zapewnia silne działanie antyoksydacyjne a hialuronina ujędrnianie.Witamina PP chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.

Informacje producenta





Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 



Komentarze:

  1. ładne ma opakowanie, ostatnio go widziałam,ale nie kupiłam, jeszcze mam smarowidła do ciała

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcająca recenzja może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie pachnie :) zarówno mnie jak i mężowi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja srebra moglaby tez byc calkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam takie połyskujące bajery. teraz mam balsam z avon o pieknym zapachu wanilii i przypraw. Ma cudne drobiny. Używam go bo nie chce żeby sie zmarnował mimo iż nie wybieram się w najbliższym i odleglejszym czasie na żadne imprezy :D No chyba, że mnie ktoś doturla :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam , lecz wygląd mówi za siebie, że Przepiękny :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nie pokazałaś jak wygląda roztarty na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na lato planuje zakup zlotego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny balsam myślę ze warto go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersja złota bardziej mi się podoba, ale tylko na lato do opalonej skóry

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsam ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zloty na lato :-)
    Tego nie probowalam ale może się skusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Przepiękny :)

    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS