Nowości z Pepco - świąteczne dekoracje


Nie da się ukryć święta coraz bliżej, wszędzie zgiełk a w sklepach tłumy. Ale nie ma się co dziwić, to najwyższa pora na zakupy dodatków oraz słodyczy, myślę że za tydzień wszystko będzie już przebrane i nie znajdziemy tylu ciekawych produktów. Kilka dni temu odwiedziłam Pepco tam również masa ludzi i przebrane półki, jednak znalazłam jeszcze kilka ciekawych drobiazgów które przykuły moją uwagę. Bardzo lubię ten sklep gdyż można tam znaleźć wiele perełek dosłownie za grosze.  

 

 

Świeca w świątecznym słoiczku o truskawkowym zapachu

 



 Świeca z aniołkami, zapach kwiatowy




 Urocze drewniane zawieszki, niestety były tylko trzy ostatnie sztuki 






Szklany świecznik gwiazda na podgrzewacze 





Taca serce, dostępne są w trzech wielkościach wybrałam największą




Dajcie znać czy lubicie zakupy w Pepco i czy wpadło wam coś w oko.



Komentarze:

  1. Świętami już pachnie . Super zawieszki i ta gwiazdeczka ... Extra :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są te zawieszki szkoda że więcej nie było.

      Usuń
  2. Lubię takie rzeczy, więc chyba muszę tam zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest tam wiele świetnych drobiazgów :)

      Usuń
  3. Same wspaniałości i te świeczki mm :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne świece, lubię Pepco, można tam upatrzyć fajne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten sklep bo ceny mają przystępne a same śliczne rzeczy :)
    tylko żeby mieć do niego dostęp muszę jechać 25km. ale może i w mojej miejscowości się otworzy bo słyszałam takie plotki.
    ostatnio przyczaiłam wieszaczek serce, zawieszkę na drzwi home sweet home i skarpety dla siostry pod choinkę ;) ale tego co Ty wypatrzyłaś nie widziałam, więc no cóż, muszę jechać jeszcze raz ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy i w tym roku będzie na dzień czy dwa promocja na ozdoby świąteczne jak w tamtym roku było chyba minus 30czy40%
    A świeczki w słoikach fajne i napewno kupię :) Potem słoiczki wykorzystuję do przypraw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba co roku mają wyprzedaż, więc trzeba być czujnym :)

      Usuń
  7. ja uwielbiam pepco, świetne nowości
    po świeczki też muszę się wybrać

    ''pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudności tam mają, a ja nie mam Pepco;/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pepco, za ich gadżety i dodatki do domu :) mają również przystępne ceny za co kolejny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztoała te świeca czerwona? chyba już wiem co kupię przyjaciółce na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, nawet nie wiedziałam ze w Pepco są takie fajne gadżety. Przez Ciebie muszę wybrać się na kolejne zakupy :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczki fajnie wyglądają ale mam podobne z Pepco i wcale nie pachną po odpaleniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie funkcje dekoracyjną pełnią, na zapachu mi nie zależy akurat w tym przypadku :)

      Usuń
  13. uwielbiam ten sklepik, jak i wszystkie podobne cenowo i asortymentem - mnóstwo wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam tam dzisiaj, uwielbiam Pepco <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Po takie duże serce i ja się wybiorę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie cudowności w Pepco ?<3 Dawno tam nie byłam , muszę koniecznie zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pepco zaskakuje :-) Świetne łupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba się wybiorę do Pepco w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten sklep świece i w ogóle wszystko świetne muszę się wybrać koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. świeczki są super :P będzie trzeba się przejść i zobaczyć co tam jest jeszcze ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tu wchodzę to jak widzę , że tu można znaleźć najpiękniejsze prezenty :)
    Teresa S .

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kupować w Pepco bo można tam znaleźć bardzo oryginalne rzeczy za niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zakupy. U nas jest jeden sklep Pepco, ale daleko ode mni :(

    OdpowiedzUsuń
  24. też w tym roku wykupiłam chyba połowę Pepco ;)

    Zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się tam wybrać, skoro tam tyle cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że ta świeczka pachnie jak truskawki, bo nie lubię takiego zapachu:( a wygląda cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. W Pepco można znaleźć wiele cudownych, stylowych i niedrogich dekoracji do domu :) Często zaglądam, a tacę oczywiście widziałam,a le mam w domu remont i na dekorowanie mieszkanka przyjdzie jeszcze czas.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS