Moja Ubraniowa wishlist Sheinside


Każda pora roku obfituje u mnie w nowe "chciejstwa" oczywiście teraz również mnie nie ominęły. Zawsze staram się sporządzić listę rzeczy które mnie interesują, by potem móc ją realizować. Zimą szczególnie interesują mnie torebki oraz ciepłe kurtki i sweterki, które nie tylko grzeją ale również fajnie się prezentują i ożywiają nudne zimowe stylizacje.

 

 

1.szary sweterek   2. biały sweterek 3. narzutka

1. torba z frędzlami   2. torebka z ćwiekami   3.torebeczka vintage 

 

 

1. biała bluza  2. różowa bluza  3.koronkowa bluza

 

1. płaszczyk 2. szara kurtka   3. brązowy płaszczyk

 

Komentarze:

  1. Wszystkie bluzy i pierwszy płaszczyk też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę zdecydować się która najlepsza :)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się fasony wszystkich trzech sweterków z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takiego białęgo swetra i ja szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten biały płaszczyk przyległ mi do serca i ta druga trebeczka Extra :)
    Teres S.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta 3 narzutka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne i Extra <3
    Teresa S,

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzecz. widzę nawet sweterek który mam . poklikalam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuszki :) Płaszczyk ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaszczyk bomba a biały sweterek no brak mi slow :-)
    Dla każdego cos miłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zakochałam się w nim :)

      Usuń
  11. Narzutka mi się podoba i sweterek z reniferami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biały sweterek i bluza są śliczne, idealne na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A zamawiałaś kiedyś ze sheinside??

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS