Ulubieńcy listopada

 

Jak ten czas szybko leci dziś już dziesiąty a ja zdałam sobie sprawę że jeszcze wpisu z ulubieńcami nie było. Nie jest tego dużo jednak znalazło się kilka perełek które skutecznie mnie zauroczyły. Wyjątkowo to nie tylko kosmetyczni ulubieńcy, myślę że dodanie również gadżetów będzie fajnym urozmaiceniem wpisów. Po więcej informacji zapraszam do dalszej części wpisu.



Świeca Snowflake Cookie Yankee Candle

To zdecydowanie mój ulubiony zapach poprzedniego miesiąca. Zakochałam się w nim od pierwszego zapalenie wosku w kominku. Zapach jest wspaniały słodki, ciasteczkowy idealny poprawiacz nastroju w chłodne dni.




Szczotka z naturalnego włosia dzika

Uwielbiam tę szczotkę szczególnie zimą, gdyż świetnie czesze i wygładza włosy. Po zastosowaniu włosy się nie elektryzują, co jest bardzo uciążliwe zwłaszcza po ściągnięciu czapki. Włosie wspaniale masuje skórę głowy, dając bardzo przyjemne uczucie relaksu i odprężenia.





Błyszczyk do ust Glamour Gloss ARTDECO

Nie przepadam za błyszczykami i bardzo rzadko ich używam. Jednak produkt ARTDECO jest moim ulubionym błyszczykiem, idealnie nadaje się na wielkie wyjścia. Tworzy na ustach piękną jednolitą taflę migoczącą w świetle maleńkim drobinkami. Kolor utrzymuje się na ustach przez wiele godzin bez poprawek.





Mascara Sumptuous Extreme Estee Lauder

Tusz okazała się bardzo miłym powrotem do zwykłej szczoteczki. Przez ostatnie lata bardzo przyzwyczaiłam się do sylikonowych szczoteczek i inne mi nie odpowiadały. Mascara Estee Lauder doskonale rozczesuje i rozdziela włoski. Rzęsy są idealnie pogrubione i wydłużone. Tusz utrzymuje się przez cały dzień na miejscu, nie rozciera się i nie kruszy.





Złoty peeling cukrowy ORGANIQUE

Peeling posiada gęstą treściwą konsystencję, świetnie się rozprowadza. Kosmetyk zostawia na skórze piękny i subtelny zapach eleganckich perfum. Produkt dobrze oczyszcza i wygładza skórę. Po zastosowaniu skóra jest idealnie nawilżona i nie wymaga dodatkowego natłuszczania.





Pomadki velvet matte Golden Rose

Uwielbiam te pomadki gdyż są niezwykle trwałe, utrzymują się na moich ustach przez cały dzień. Kolor stapia się ze skórą ust tworząc bardzo trwała i niewyczuwalna powłokę. Pigmentacja jest bardzo intensywna, wystarczy jedno pociągnięcie by uzyskać głębię koloru.





Dajcie znać czy znacie te produkty a jeżeli tak to czy równie dobrze się u was sprawdzają.


Komentarze:

  1. Pomadki oraz szczotka z włosia dzika to także moi ulubieńcy w zasadzie każdego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te produkty wyglądają bardzo zachęcająco. Bardzo chciałabym sprawdzić, jak pachnie ten wosk - opis jest naprawdę bardzo apetyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniali są Twoi ulubieńcy. Szczotki z dzika jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling również skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woski uwielbiam , bardzo zainteresował mnie złoty peeling cukrowy oraz szczotka bardzo przypadła mi do gustu. Świetne cudowności . Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno pokochałabym tą świecę, uwielbiam zapachy jedzeniowe

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka również skradła moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie przechodzi obok nich obojętnie :)

      Usuń
  9. Mnie najbardziej zainteresowała świeca i błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk jest świetny, daje bardzo ładny efekt na ustach :)

      Usuń
  10. pomadki velvet mate są wspaniałe! dobra pigmentacja, trwałość i niska cena - to lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, a ich cena jest najlepsza :)

      Usuń
  11. Mam ten peeling Organique i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większości przypadł do gustu :)

      Usuń
  12. Super pomadka i ta naturalna szczotka :) urzekło mnie :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadkivelvet matte Golden Rose utrzymują się cały dzień na ustach :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadki świetne i szczotka również bardzo interesująca

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS