Świąteczne inspiracje Ikea

 

Zawsze przed zakupami w Ikea, przeglądam stronę internetową by zrobić listę produktów które najbardziej mnie interesują. Pomyślałam że podzielę się moją listą również z wami, myślę że będzie ona fajną pomocą dla osób które nie mają pomysłu na ciekawe świąteczne dekoracje, oraz prezenty. Sklep jest fajną alternatywą dla zabieganych osób, gdyż można znaleźć w nim praktycznie wszystko, świetne dodatki, produkty do kuchni, opakowania, meble, oświetlenie i wiele innych produktów oraz inspiracji.

 

 








 












 






 Użyte zdjęcia pochodzą ze strony Ikea



Komentarze:

  1. lampki w kształcie śniegu bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te foremki na ciastka są super :) teraz wprawdzie już do Ikei nie pojadę, ale może po świętach jeszcze się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam różnokształtne pierniczki :)

      Usuń
  3. Jakoś nic specjalnie nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. I właśnie dla takich pięknych rzeczy kocham świeta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mogłabym zamieszkać w Ikei ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie marzy się aktywny sklep on-line...

      Usuń
  6. Dla mnie foremki ...już z daleka widzę Święta <3 :)

    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam świąteczne inspirację i magię świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj nic w moim stylu n ie lubie takich klimatow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W IKEA SA same cuda zawsze jak tam wchodzi to mi się oczka świeca :-) i wracając do domu jestem chora :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te dwustronne papiery do pakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam, że w IKEA jest tyle świątecznych dekoracji :) Szczerze to jakoś nie mogłam nigdy znaleźć nic dla siebie w tym sklepie. Może jakieś wiklinowe dekoracje Ci się spodobają?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wiklinę tak pięknie można wkomponować ją w każde wnętrze, a u Was również widzę wspaniałe dekoracyjne perełki.

      Usuń
  12. wspaniałości, nigdy nie byłam w ikei :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tam znaleźć wiele świetnych różności :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS