ShinyBox grudzień - zawartość


ShinyBox w tym miesiącu czaruje nas piękną kolorową oprawą oraz wspaniałym zapachem. Połączenie zieleni z czerwienią oraz piękny cynamonowy zapach idealnie wygrywa się w świąteczny klimat. Wszystko w parze z świetną zawartością daje nam wspaniały świąteczny prezent. Jeżeli jesteście ciekawe co zawiera to piękne pudełeczko zapraszam do dalszej części. 

 






POSE Luksusowy krem pielęgnacyjny 50ml/ 100 zł

 

Organiczne kremy marki Pose to połączenie wielowiekowej wiedzy o roślinnych kuracjach z nowoczesnymi recepturami oraz bezpiecznymi składnikami. Produkty nie testowane na zwierzętach, doskonałe również dla wrażliwej, alergicznej skóry.





VASELINE Intensive Care™ Balsam do ciała 200ml /14 zł

 

  zawiera mikro kropelki wazeliny, które wnikają głęboko w skórę, by ją nawilżać i regenerować od wewnątrz. Nawilżenie skóry utrzymuje się przez 3 tygodnie. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego uczucia.





SIGNAL Pasta do zębów White Now Gold 50ml/ 13,50 zł

 

 Gwarantuje efekt bielszych zębów już od pierwszego szczotkowania. W paście została potrojona ilość składnika technologii Blue Light,aby zapewnić natychmiastowe wyniki wybielania.Zawiera fluorek sodu. Potrójna moc działania udowodniona klinicznie.

 



VASELINE Intensive Care™ Wazelina kosmetyczna 50ml/ 5,50 zł

 

 100% czysta wazelina, łagodna dla skóry, hipoalergiczna, chroni skórę przed utartą wody, wspierając jej naturalny proces regeneracji. Zabezpiecza przed odmrożeniami i piechrznięciem. Nie zatyka porów. Zmniejsza widoczność drobnych, suchych linii.





LIERAC Płyn micelarny do demakijażu 50 ml

 

 Kosmetyk o zapachu białego piżma i kwiatu piwonii. Jego formuła została wzbogacona o ekstrakty z malwy i kwiatu lnu, który działa nawilżająco. Idealny dla każdego typu skóry, również wrażliwej. Nie zawiera alkoholu i nie wymaga spłukiwania.





APC Zestaw cieni sypkich + brokat 3szt./ 41,50 zł

 

 Wyjątkowy zestaw dzięki któremu wykonamy atrakcyjny makijaż na wiele okazji. W jego skład wchodzi intensywnie czarny, sypki cień z brylantowo - złotymi drobinkami, beżowo - złoty, sypki cień, który stosować można również jako puder rozświetlający oraz złoty brokat.




ORGANIQUE Cynamonowe mydło glicerynowe 100g/ 14,90 zł

 

 Mydło o ciepłym zapachu cynamonu, na bazie najwyższej jakości gliceryny wytwarzane ręcznie według tradycyjnych receptur.



 Pudełeczko zawierało również świąteczna przypinkę oraz ulotki z kodami rabatowymi.




Myślę że to kolejne bardzo udane pudełeczko. Piękny cynamonowy zapach mydełka Organique było czuć już przed otwarciem, uwielbiam cynamon więc bardzo się cieszę z takiego produktu. Krem Pose to dla mnie nowość, fajnie że mój box zawierał wersję do twarzy, chętnie przetestuję. Produkty Vaseline są coraz bardziej popularne, jestem ciekawa jak się sprawdzą. Widzę że dużo osób narzeka że kolejny raz cienie tej samej firmy a ja tam się cieszę mają piękne kolory, zresztą u mnie cieni nigdy za dużo ;)


Pudełeczko dostępne na stronie  ShinyBox *KLIK


Komentarze:

  1. Na Pose mam taaaaką ochotę, że hej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta zawartość specjalnie nie zachwyciła. Dobrze że nie zamówiłam pudełka, a miałam na to wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta do zębów i kosmetyki Vaseline można dostać w każdej drogerii i w większości przydomowych sklepów, po co więc zamawiać specjalny box? Też byłabym rozczarowana...

      Usuń
  3. całkiem ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość ale przyznał szczerze ze mnie nie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość mało urozmaicona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zawartość tego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ... lecz te złote drobinki .... urzekły mnie ... Extra :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  9. super rzeczy CI się trafiły :D
    chętnie spróbuję płynu micelarnego :D

    zapraszam na ROZDANIE

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zawartość. Chciałam zamówić, ale mam problem z PayPalem. Szkoda, ze nie można zapłacić przez PayU, albo klasyczny przelew. No cóż, pójdę do Rossmanna i kupię te produkty, które mnie najbardziej zainteresowały. A Vaseline jest teraz w Rossmannie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawił mnie krem oraz mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne cienie, zawartość pudełka by mnie ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tego kremu z POSE bardzo;) no i mydełko Organique cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydełko tak pięknie pachnie przy otwarciu pudełka :) mi nie udało się jeszcze odkręcić cieni :P

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS