Paleta Makeup revolution eyes like angels





 Początkowo gdy kosmetyki  Makeup Revolution wchodziły na nasz rynek zbierały same pozytywne recenzję jednak z czasem zdania stały się podzielone i pojawiły się również niezbyt pochlebne opinie. Przetestowałam produkty z różnych kategorii i mam podobnie, niektóre kosmetyki bardzo przypadły mi do gustu natomiast są też takie które okazały się nie do końca trafione. Jako że zbliżają się święta oraz karnawał, wiele osób szuka kosmetyki do makijażu imprezowego myślę że paletka perłowych cieni będzie idealna, więc zapraszam na recenzję.



Paleta zawiera głownie perłowe cienie o kremowej konsystencji, znajdują się w niej również kilka matów, dzięki którym można fajnie uzupełnić makijaż. 

Cienie są dobrze napiętnowane jednak ich aplikacja może stwarzać drobne problemy gdyż trochę się obsypują, do nakładania polecam płaski pędzel, stopniowe dokładanie cienia co zniweluje problem. Nasycenie kolorów jest bardzo dobre, intensywność możemy stopniować w zależności od tego jaki chcemy uzyskać makijaż. Kolory dobrze się rozcierają i łączą ze sobą co bardzo ułatwia i przyspiesza pracę z nimi. 

Paleta nadaje się do wykonywania różnych makijaży od fantazyjnych po dzienne, gdyż znajdują się w niej cienie aż 32 kolorach od jasnych po ciemne odcienie. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i bardzo często po nią sięgam.

 

Paleta została wykonana z twardego plastiku w kolorze czarnym. Na zewnętrznej części produktu znajdują się napisy w złotym kolorze. Wewnątrz znajduje się duże lustro, dzięki czemu bez problemu możemy przy nim wykonać makijaż bądź poprawki. Całość prezentuje się bardzo klasycznie i elegancko. Paleta jest praktyczna i wygodna w użyciu.




Makijaż wykonany perłowymi odcieniami



Paleta dostępna w drogeriach internetowych oraz na stronie Makeup Revolution


Komentarze:

  1. Piękne cienie. Bardzo podobną paletkę mam z MUA, ale trzeba przyznać, że opakowanie MR jest dużo solidniejsze no i zawiera lusterko. Moje jest z kiepskiej jakości plastiku i cały czas leży na toaletce, bo boję się, że się rozpadnie w podróży;/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż oczu ;) szkoda że mi cieniowanie nie zbyt wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie kolorowe paletki :)

      Usuń
  4. piękna paleta, moja siostra dostanie pod choinkę Makeup Revolution ale inną

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki , poważnie się nad nią zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladne kolory i dobra pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam palety z cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysle, ze jak ktos dostanie pod choinke to bedzie zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki Extra prezent pod choinkę dostać ... to <3 dziękować :)

    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki:) Kiedyś miałam na niego chrapkę, ale skusiłam się na I heart Chocolate:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna paletka, bardzo lubię makijaże w niebieskich, fioletowych i różowych tonacjach, a w tej palecie są wszystkie potrzebne mi kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, choć wiem, że sama bym ich bardzo rzadko używała :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS