Soraya serum do ciała zapobieganie rozstępom

Zapraszam na pierwszą w tym roku recenzję kosmetyku do pielęgnacji ciała. Mowa będzie o serum zapobiegającemu rozstępom firmy Soraya. Myślę że największe zainteresowanie produkt wzbudzi u kobiet w ciąży bądź na diecie która powoduje bardzo szybki spadek wagi.






Co prawda teraz nie jestem narażona na powstawanie rozstępów, jednak serum ma również bardzo fajne działanie ujędrniające. Kosmetyk świetnie wygładziło i uelastyczniło moją skórę. Po zastosowaniu występuje bardzo przyjemne uczucie chłodzenia a skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. Serum bardzo szybko się wchłania nie pozostawia tłustej warstwy. Bez problemu możemy go używać nawet tuż przed wyjściem, gdyż nie musimy się martwić tym że kosmetyk pobrudzi nam ubranie.


Kosmetyk znajduje się w plastikowej tubie o pojemności 200 ml. Opakowanie zamykane jest na wygodny w użyciu zatrzask. Całość wykonano w czarnej kolrystyce. Opakowanie jest praktyczne i wygodne w użyciu beż problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość produkt do użycia.



Kosmetyk do pielęgnacji partii ciała narażonych na utratę elastyczności skóry i powstawanie rozstępów. Szczególnie polecany osobom szybko przybierającym lub tracącym na wadze.
Formuła z efektem chłodzenia oparta jest na technologii Pro - Elastic, która skutecznie poprawia jędrność i elastyczność skóry, w celu ograniczenia ryzyka powstawania rozstępów.

Informacje producenta


Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 


Komentarze:

  1. Super kosmetyk <3 jak widzę to rozstępy mnie nie dosięgną :)

    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kosmetyk z tej serii :)

      Usuń
  3. Fajnie, że jesteś zadowolona! Ja poszukuję czegoś na cellulitis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam rozstępów wiec mi nie potrzeba, ale fajnie że sie tobie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już mam rozstępy i nawet apteczne maści sobie z nimi nie poradziły, więc w ten kosmetyk również nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. zużyłam całe opakowanie i rzeczywiście kosmetyk super nawilża i ujędrnia, ale rozstępy to już chyba grubsza sprawa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk zapobiega powstawaniu, niestety już powstałe trudno zniwelować kosmetykami

      Usuń
  7. Ja nie mam problemu z rozstępami ale dobrze,że Tobie odpowiada :) Fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę miała go niedługo okazję testować, zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja polecam olejek babydream fur mama - jeszcze nic lepszego do walki z rozstępami nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie siegne juz po porodzie. Teraz moim faworytem jest pharmaceris M. Oczywiście jakies rozstepy wyszły, ale nie w takiej ilości w jakiej myślałam. Najgorzej jest z biustem No ale ten zawsze zakryty wiec przeżyje. Boczki trochę popękały, zobaczymy co bd z brzuchem bo zostały mi jeszcze 3 tyg ;D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS