Multi-Oil Essence olejek do pielęgnacji skóry 8 w 1 EVELINE


Kolejnym kosmetykiem do pielęgnacji ciała o którym napiszę będzie olejek 8 w 1 firmy Eveline. Myślę że zima jest dobrym okresem by zadbać o kompleksową pielęgnację skóry. Jeśli teraz odpowiednio zajmiemy się tematem to w okresie letnim będziemy mogły cieszyć się piękną zadbaną oraz dobrze odżywioną skórą.



 

Kosmetyk przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry, więc bez obaw mogą stosować go osoby nawet z bardzo suchą i wrażliwą skórą. Olejek posiada rzadką konsystencję o delikatnym lekko perfumowanym zapachu. Produkt bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki, pozostaje jedynie delikatna poświata dzięki której błyskawicznie poprawia się jej stan oraz wygląd. Po zastosowaniu znika uczucie ściągnięcia oraz suchości, olejek odżywia skórę oraz dogłębnie ją nawilża. Przy regularnym stosowaniu olejek w znacznym stopniu regeneruje i odżywia skórę.

Olejek znajduje się w niewielkiej plastikowej buteleczce o pojemności 75ml. Do aplikacji służy umieszczony w szyjce stoper z małym otworem, dzięki któremu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku do użycia.

 Kosmetyk otrzymujemy zafoliowany, opakowany w kartonik.



Wskazania: preparat przeznaczony jest do każdego typu skóry, również suchej i wrażliwej. Szczególnie polecany jest w przypadku wyraźnych zmian skórnych takich jak: blizny, rozstępy, cellulit, oznaki starzenia się (zmarszczki), uszkodzenia posłoneczne, zaczerwienienia, przebarwienia, ciemne plamy, nierównomierny koloryt oraz suchość, szorstkość i wiotkość naskórka.

Nowatorska formuła Multi-Oil Essence™ poprzez innowacyjne połączenie siedmiu drogocennych olejków z witaminą E gwarantuje natychmiastową poprawę wyglądu i kondycji skóry.

Informacje producenta



Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 


Komentarze:

  1. Muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra olejek... zainteresował mnie :)
    Teresa S .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i zobaczę jak u mnie sie spisze : ) mam nadzieje ze równie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic o nim wcześniej nie słyszałam o,o

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam jeszcze żandego olejku do ciała, w sumie nie wiem dlaczego.
    btw. STRASZNIE podobają mi się świece, któe widać na zdjęciach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zużyłam już dwie buteleczki tego olejku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go wcześniej , ale bardzo mnie zaciekawił. Muszę wypróbować !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejki stały się bardzo popularne ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kiedy olejek nie zostawia na skórze tłustej warstwy, warto więc wypróbować :) Ps Kochana, czy dostałaś mój e-mail z danymi adresowymi?

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS