Yankee Candle zimowe zapachy


Zima nas rozpieszcza na dworze pięknie świeci słonce a temperatura przekracza 10 stopni na plusie aż chce się spacerować i cieszyć świeżym powietrzem. Nie znoszę mrozu i śniegu więc taka zima może dla mnie trwać do wiosny.

Dla osób którym brakuje śnieżnej i mroźnej zimy pocieszeniem mogą stać się zimowe zapachy od Yankee Candle które można zamówić w Mydlarni ChocoBath.





ICICLES

Icicles to zapach po którym nie wiedziałam czego się spodziewać gdyż recenzje na jego temat są podzielone. Wosk prezentuje się pięknie dzięki cudownej niebieskiej etykiecie przedstawiającej ptaszka na oszronionych gałązkach. Po odpaleniu uwalniają się bardzo przyjemne nuty zapachowe sosny oraz korzennych przypraw. Zaliczyła bym go do zapachów męskich, nie przytłaczających a raczej delikatnych.




Season Of Peace


To mój ulubieniec z całej trojki, zachwyca nie tylko piękną etykietą ale również niezwykłym zapachem. Ze względu na wspaniałą pogodę ostatnio mam ochotę wyłącznie na bardzo świeże zapachy a Season Of Peace do takich właśnie należy. Wosk to świeżość mięty przełamana delikatną słodyczą, wszystko jest idealnie zbilansowane by odświeżać i relaksować.




Silver Birch


Zapach był dla mnie dużym zaskoczeniem ponieważ spodziewałam się po nim czegoś innego. Okazał się to wosk typowo męski. Pachnie subtelną męską wodą toaletową. Woń jest bardzo przyjemna jest to raczej świeży zapach nie przytłaczający. Polecam go kobietą lubiącym zapach prawdziwego mężczyzny ;)




Woski dostępne w Mydlarni ChocoBath


Komentarze:

  1. tej serii nie mam, ale ostatnio namiętnie molestuję " midsamer " :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takie zapasy już, że muszę je powoli wykańczać hihi:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ponad 200 zapachów nie narzekaj : p
      A tak btw season of peace nie jest z q4 : ) to jest wosk ktory wchodzi na zimę : ) mam wszystkie zapachy wyżej wymienione, ale na razie tylko wlasnie go palilam i kocham! <3

      Usuń
    2. U mnie również zapasy spore :)

      Usuń
  3. A ja wkrótce będę wybierać nowe woski, więc chętnie skorzystam z tych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego jeszcze z tych zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc polecam bo pewnie niedługo znikną :)

      Usuń
  5. Jak widzę ... to mnie zachęca do kupna ... postaram się i polubię :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wreszcie kupić sobie kominek.. Bo coraz częściej słyszę o woskach:)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo, na tą trzecią bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przypadł mi do gustu wosk Silver Birch :) a testowałam już chyba ponad 30 zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS