Natychmiastowa ulga dla odwodnionej skóry - maseczka Hydra Vegetal


 Zimą musimy szczególnie pamiętać o odpowiednim nawilżaniu naszej twarzy. Mróz oraz zimny wiatr niekorzystnie wpływają na cerę. By poprawić kondycje mojej skóry chętnie sięgam po różne kosmetyki nawilżające. Do takich właśnie należy maseczka Yves Rocher. Jeżeli jesteście ciekawe czy się sprawdza zapraszam do czytania.

 



 Bardzo polubiłam się z tą maseczką, przede wszystkim dzięki temu iż jej konsystęcja jest bardzo lekka. Maseczka przypomina delikatny żel który błyskawicznie się wchłania, nie zostawia tłustej powłoki i nie roluje się. Dużym plusem jest to że maseczkę możemy zrobić nawet tuż przed wyjściem. Zapach kosmetyku jest delikatny, kwiatowy pachnie jak inne produkty z serii Hydra Vegetal. Maseczka daje błyskawiczne ukojenie podrażnionej skórze, wspaniale chłodzi i łagodzi piekącą skórę. Po zastosowaniu cera jest bardzo dobrze nawilżona, staje się gładka i miła w dotyku.



Maseczka znajduje się w białej plastikowej tubie, zamykanej na zatrzask. Opakowanie jest miękkie, wygodne w użyci bez problemu możemy wydobyć produkt do samego końca. Tuba zawiera 75 ml dostajemy ją w cenie 39 zł.



  Maseczka dostępna w sklepie internetowym Yves Rocher


Komentarze:

  1. Muszę ją wypróbować, moja skóra woła pić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eve Milenna - dawno nie miałam maseczki na twarzy przyznam. Najwyższa pora dać coś na walentynki swojej twarzy,

    OdpowiedzUsuń
  3. O coś w sam raz dla kuzynki - ma b.suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę wspaniała maseczka ... zgrabne opakowanie a co w środku to Extra dla mojej cery :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam u nich ostatnio zamówienie i teraz żałuję, że jej nie wzięłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio mam strasznie wysuszoną skórę twarzy,ale ratuję się olejem kokosowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niestety jest zbyt tłusty :)

      Usuń
  7. O cos dla mnie :) Moja skora wola ostanio o wode :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A dziś byłam w YR i zastanawiałam się co by tu kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się coś solidnie nawilżającego. Z YR miałam jak dotąd jedynie maseczkę peel off i wspominam ją całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Konsystencja żelu faktycznie może fajnie dowilżać. Nie miałam jeszcze maseczki w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jej jak ostatnio robiłam zamówienie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie bym wypróbowała :)
    uwielbiam nowosci

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę musiała ją wypróbować ,wygląda obiecująco ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zabieram do kosmetyków YR tak, jak się sójka za morze wybierała...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS