Ulubieńcy grudzień - styczeń


Dziś szybko nadrabiam zaległości i zapraszam na moich ulubieńców ostatnich dwóch miesięcy. Nie jest tego dużo gdyż ostatnio niewiele produktów wzbudza mój zachwyt. Na ogół jest tak że wracam do moich starych sprawdzonych kosmetyków, ale zdarzają się i takie które skutecznie łapią mnie za serce i zostają w mojej kosmetyczce na dłużej.

 


Yves Saint Laurent - pomadka Volupté Sheer Candy


Zimą zazwyczaj rezygnuję z koloru na ustach i stawiam na nawilżanie. Pomadka YSL wspaniale chroni i nawilża usta. Daje bardzo subtelny kolor oraz piękny połysk. Usta są doskonale chronione przed czynnikami zewnętrznymi a przy tym wyglądają zdrowo i pięknie.




Yasumi - Sapphire Glow Sól do kąpieli 

 

Nie wyobrażam sobie kąpieli choć bez odrobiny aromatycznej soli. Ostatnio bardzo polubiłam produkt Yasumi który zawiera oczyszczającą sól morską. Ma bardzo przyjemny i delikatny zapachach, który wspaniale relaksuje i odpręża. Po kąpieli skóra pięknie pachnie i jest świetnie ujędrniona.


 


Revlon - paletka molten metal 

 

Od czasu do czasu lubię trochę błysku w moim makijażu. Paletka cienia Revlon zawiera dwa błyszczące cienie w złotym i srebrnym kolorze. Cienie są dobrze napiętnowanie, utrzymują się przez cały dzień. Idealnie nadają się do imprezowych makijaży.



 Yankee Candle - Icicles

 

Icicles to zapach który najpierw nie wzbudził u mnie szczególnego zainteresowania jednak po czasie stał się moim ulubieńcemi i bardzo często umilał mi wieczory. Oczywiście musiałam zaopatrzyć się w zapas by nie zabrakło mi ulubionego zapachu. Po odpaleniu uwalniają się bardzo przyjemny aromat sosny oraz korzennych przypraw. Wczuwam w nim również przyjemną słodycz kruchych ciasteczek, zapach nie przytłacza jest delikatny. 

 



Teeez Beautiful Eyes Flat Stiff Brush 

   

Pędzelek wykonany jest z płaskiego okrągłego włosia kozy. Świetnie nadaje się do szybkiego rozprowadzania cienia bazowego. Włosie jest bardzo miękkie i delikatne, pędzelek jest nie wielki dzięki temu wszędzie się mieści.




Estée Lauder - baza Lash Primer Plus Full Treatment Formula 

 

Bardzo lubię tę odżywkę gdyż ma bardzo lekką formę i świetnie przedłuża trwałość każdego tuszu. Gdy ją zastosuję nawet przy średniej jakości maskarze mam pewność że tusz nie sprawi mi żadnych niespodzianek i będzie przez cały dzień na swoim miejscu.  

 


The Balm - Paleta do makijażu California 


Przez ostatnie miesiące paletka była dla mnie niezastąpiona gdyż bardzo często wyjeżdżałam. Dzięki niej miała kilka kosmetyków w jednym niewielkim pudełeczku. Produkt zawiera róż, rozświetlacz oraz dwa cienie z których jeden służy mi do brwi. Uwielbiam kosmetyki The Balm za ich intensywną pigmentację oraz wysoką trwałość.

Komentarze:

  1. Ta pomadka YSL jest zachęcająca :) Bardzo lubię produkty tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta pomadka YSL ma eleganckie opakowanie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sól do kąpieli z Yasumi muszę koniecznie mieć , też uwielbiam wszelkie sole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah te YC ciągle mnie kuszą, ale cena mocno zniechęca :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka Yves Saint Laurent jest po prostu piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sól ciekawa, nie miałam nic z Yasumi jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam świece YC, szkoda że są dosyć drogie :)
    http://cocosami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Eve Milenna - tam są moje ulubione cienie. KOCHAM!!

    OdpowiedzUsuń
  10. te cienie bosko wygladaja x


    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie się prezentują na powiekach :)

      Usuń
  11. Sól do kąpieli z Yasumi jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie dziś kupiłam balsam do ust z kiko i ahhh jest boski !
    też myślałam właśnie nad zakupem takiego mini zestawu z thebalm, ale sama nie wiem, może cena mnie tylko przeraża ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw jest świetny na pewno wart swojej ceny :)

      Usuń
  13. Mnie się bardzo podoba paletka do makijażu California.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS