Makeup Revolution Amazing Szminka do ust

 

Kolejnym kosmetykiem MR o którym dziś napiszę będzie szminka do ust Amazing. Pomadka niestety nie należy do zbyt udanych kosmetyków jest tak jak już kiedyś pisałam niektóre produkty tej marki są rewelacyjne inne zaś kiepskie. Jeżeli jesteście ciekawe co mi nie odpowiada w tej szmince zapraszam do czytania.





Pomadka okazała się dla mnie dużym rozczarowanie, niestety nie jestem z niej zadowolona. Spodziewałam się po niej pięknego intensywnego koloru. Niestety pomadka okazała się tylko delikatnie kryjąca. Jej konsystęcja jest dosyć dziwna, można powiedzieć że jest śliska. Jedynym plusem jest to iż nie wysusza ust i nie podkreśla suchych skórek. Produkt posiada delikatny kwiatowy zapach który może drażnić wrażliwe nosy. Trwałość zadowalająca utrzymuje się do dwóch godzin ale tylko wtedy gdy nic nie jemy i pijemy, podczas konsumpcji kolor znika. Jestem ciekaw czy wszystkie szminki z tej serii są tak kiepskie czy tylko mi trafiła się felerna.



Opakowanie pomadki wykonano z czarnego plastiku. Na zatyczce znajduje się złoty napis z nazwą firmy, niestety litery szybko się zmazują. Bardzo podoba mi się to iż czubek zamykania oznakowany jest kolorem produktu, dzięki temu bez problemu możemy znaleźć potrzebny nam kolor. Dużym  minusem jest to że szminka sama się otwiera, więc trzeba uważać by się nie uszkodziła podczas transportu.


 

Paleta dostępna w drogeriach internetowych oraz na stronie Makeup Revolution

 

Komentarze:

  1. Szkoda, że kolor nie jest intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie kolorystyka przepiękna i pochwały chwalę :) postaram się o nią moje usta upiększyć <3
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eve Milenna - Uuu kiepska sprawa. .....szkoda. ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że okazała się średnia :/ Za to tulipany w tle są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii Reckless i jest bardzo dobra, wręcz świetna - mega trwała i mocno kryjąca. Faktycznie, przy nakładaniu wydaje się śliska. Ale czytałam przed zakupem, że ten odcień im się wyjątkowo udał, a pozostałe są kiepskie. Mam też Rebel With Cause i jest znacznie słabsza, choć dalej całkiem w porządku, moja siostra też ma jakąś i również jest tak średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj czytałam o innej szmince, w różowym odcieniu i też u autorki recenzji się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  7. "czubek zamykania oznakowany jest kolorem produktu" - to nie tylko oznaczenie - tam jest produkt po odkręceniu tej kolorowej części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozbrajałam jej jeszcze, fajnie :)

      Usuń
  8. Tak myślałam, że to jakiś bubel, bo na urodomanii kosztuje jakieś 5zł. Lepiej postawić na Golden Rose - mówi się, że to odpowiednik Maca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie, co to za kolorek.. Nie podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio chciałam zamówić sobie czerwoną szminkę właśnie z MR i zastanawiałam się nad tą jednak wydawała mi się jakas taka ruda :P Zamówiłam Lady i nie żałuję, piękny intensywny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie dziwny kolor ma ta szminka. Mi się nie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oszukujmy się za tą cenę nic dobrego nie ma ..;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A myślałam nad zakupem tej pomadki bo to tylko 5zł, ale ciesze się że jednak się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystyka nie moja, jakoś mi nie pasują te kolory, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że szminka nie jest lepiej napigmentowana, ponieważ odcień ma dość ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny, pomarańczowy odcień, nie miałam jeszcze niczego do ust z MAKEUP REVOLUTION

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kolorek

    http://iamemilias.tumblr.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie jesteś zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się ten kolor podoba, ale jej trwałość nie powala mnie na kolana...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS