ShinyBox luty - zawartość


Lutowe ShinyBox to edycja walentynkowa w związku z tym pudełeczko bardzo szybko pojawiło się w naszych domach i mogłyśmy cieszyć się nim już w piątek. Dostępne są dwa warianty które dobierane są losowo w jednym z nich znajdziemy kosmetyk TBS natomiast w drugim FM. W moje ręce trafiła ta druga wersja, szczere mówiąc nie jestem z tego faktu zbytnio zadowolona gdyż liczyłam na nowość TBS.





YASUMI Ekspresowa maska shakerowa 20zł


STEM CELLS EXPRESS SHAKER MASK
Maska shakerowa z komórkami macierzystymi z jabłoni szwajcarskiej przeznaczona do każdego rodzaju cery. Komórki macierzyste z jabłoni szwajcarskiej chronią ludzkie komórki macierzyste i odbudowują zniszczoną z wiekiem strukturę skóry. Regenerują, liftingują, zwalczają oznaki i opóźniają proces starzenia się komórek skóry, pozostawiając młodzieńczy wygląd i witalność. Sorbitol intensywnie nawilża skórę, wiąże wodę na powierzchni naskórka i ogranicza jej parowanie, podnosząc poziom nawilżenia. Wygładza drobne zmarszczki, a także zapobiega wiotczeniu skóry.
Sposób użycia: Wlej do shakera 60ml wody o temperaturze 20°C, wsyp zawartość saszetki i nałóż wieczko shakera. Wytrząsaj szybko i energicznie przez około minutę do otrzymania jednorodnej pasty. Maskę nałóż natychmiast na wybrane obszary. Pozostaw na skórze przez ok. 10 minut i zmyj. Jeśli chcesz zastosować maskę na jeden obszar (np. twarz lub dekolt), połącz połowę zawartości saszetki z połową podanej ilości wody. 

 

 

 BANIA AGAFII Maska Do Włosów Drożdżowa 13zł/300ml

 

 Maska do włosów drożdżowa to wspaniały sposób na przyśpieszenie wzrostu włosów. Drożdże piwne to naturalne źródło białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyspieszając wzrost. Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.




 FM GROUP Żel pod prysznic SPA SENSES 20zł/ 250ml

 

Żel pod prysznic z delikatnie myje i pielęgnuje ciało. Specjalna formuła kosmetyku sprawia, że skóra staje się nawilżona i dobrze odżywiona, a zawarta w nim prowitamina B5 działa łagodząco. Piękny zapach żelu pobudza zmysły i utrzymuje się na skórze przez długi czas. Kosmetyk dostępny jest w kilku wersjach zapachowych do wyboru: werbena, brzoskwinia, kwiat wiśni, wanilia i paczula.




CRÈME BAR Krem pod oczy Visage Parfait 69zł/ 15ml


Krem jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry wokół oczu. Cera w okolicy oczu jest najcieńsza, a jej grubość wynosi ok. 0,5 mm. Ze względu na swoją bardzo delikatną strukturę, to miejsce jest najbardziej narażone na efekty zmęczenia, niewłaściwej pielęgnacji oraz szybko zdradza oznaki starzenia się skóry.
Jak działa krem pod oczy Visage Parfait:
• poprawia elastyczność, napięcie i jędrność skóry wokół oczu,
• redukuje "worki" i cienie pod oczami, a także poprawia koloryt - skóra nabiera blasku i świeżości,
• skutecznie i długotrwale nawilża skórę okolic podoczodołowych oraz powiek zapobiegając ich nadmiernemu przesuszeniu,
• stanowi ochronę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych takich jak: zmienność temperatur, wiatr, mróz
• koi i łagodzi podrażnienia




SYIS Serum kolagenowe do paznokci 35zł/ 10ml


Serum kolagenowe do paznokci na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i hydrolizowanej keratyny. Preparat zalecany jest szczególnie do pielęgnacji paznokci mających tendencję do żółknięcia, łamliwych, skłonnych do pękania, zniszczonych. Serum wspaniale nawilża również skórki wokół paznokci i przyspiesza ich regenerację. Serum ponadto przyspiesza wzrost paznokci.
Efektem stosowania serum jest: Zdrowa, gładka i odżywiona płytka paznokciowa. Skórki wokół paznokci są dobrze nawilżone, odżywione, miękkie i łatwo poddają się wszelkim zabiegom.
Sposób użycia: Aplikować 1-2 razy dziennie po jednej kropli preparatu za pomocą pipety na każdego paznokcia i skórkę wokół. Wmasować i pozostawić do wchłonięcia.




BIAŁY JELEŃ Mydło naturalne BIOomega 6zł/ 85g


Mydło naturalne Biały Jeleń BIOomega z melisą i rozmarynem
Hipoalergiczne mydła Biały Jeleń BIOomega zawierają ekologiczne, certyfikowane oleje oraz bogate w olejki eteryczne ekstrakty z liści melisy i rozmarynu, które działają dezodoryzująco i antyseptycznie, przeciwdziałając powstawaniu przykrego zapachu potu.
Kwasy tłuszczowe Omega-6, Omega-3 witaminy, naturalny chlorofil, minerały i inne substancje aktywne pochodzące z sześciu olejów roślinnych sprawiają, że skóra jest kompleksowo i naturalnie chroniona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Polecane dla osób ze skórą suchą, wymagającą odżywienia i szczególnej pielęgnacji.



Pudełko zawierało również próbki nowych masełek Farmona



Tak właśnie prezentuje się moja walentynkowa wersja, dajcie znać jak Wam się podoba.



Pudełeczko dostępne na stronie  ShinyBox


Komentarze:

  1. Ale słodkie pudełeczko -wygląd :) Ja jeszcze nigdy żadnego box'a nie miałam ale kusi mnie to coraz bardziej
    YASUMI Ekspresowa maska shakerowa - brzmi zachęcająco i intrygująco, z takim produktem jeszcze nie miałam do czynienia.
    Z tego pudełeczka miałam tylko maskę drożdżową do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie prezentuje się fajnie to prawda :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się to pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość jest raczej ok. choć dla mnie szału nie ma. Ładne świąteczne opakowanie- kartonik.

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie śliczne zawartość średnia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudeleczko sliczne , zawartosc jednak nie przypadla mi do gustu ;)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się strasznie opakowanie podoba :) co do zawartości, to mi również szkoda by było gdybym nie otrzymała TBS...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, zwłaszcza że się nastawiłam :)

      Usuń
  7. Jestem ciekawa produktów Yasumi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samo opakowanie boxa jest takie slodziutkie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Eve Milenna- Ciekawi mnie krem pod oczy, serum do paznokci oraz ta super maseczka do przyspieszenia rosnących włosów hmm kuszące zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem ciekawa jak sprawdzi się maseczka :)

      Usuń
  10. Nawet całkiem niezłe, choć nie wszystkie produkty są dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym zamówiła tylko dla masęłka z TBS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób liczyło na tbs :)

      Usuń
  12. mam ten sam zapach żelu FM - nie jest zły, ale podobnie jak Ty, liczyłam na TBS :/ szkoda, że nas tak podzielili

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba maseczka rosyjska :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS