Yankee Candle - smakowite woski + wyniki rozdania


Na szczęście wiosna już za pasem, temperatura na zewnątrz staje się znośna, robi się coraz przyjemniej. Jeżeli chodzi o Yankee Candel to wiosenne nowości gonią nowość a ja zdałam sobie sprawę że nie opisałam wam jeszcze moich ulubieńców z zimowych serii. Więc dziś zapraszam na recenzję moich ulubionych słodziaków z Mydlarni ChocoBath.




ANGEL’S WINGS 

 

Zacznę od najlżejszego i najdelikatniejszego z trójki dziś opisywanych zapachów. Zauważyłam że wszystkie białe oraz jasne kolory w zapachach Yankee Candle należą do tych lekkich, co bardzo mi odpowiada. Angel's Wings to zapach idealny dla osób wrażliwych oraz lubiących subtelne nuty. Wosk pachnie kwiatowo, przebija się tam również zapach słodkiej wanilii oraz woń świeżego prania. Mimo słodkiej nuty nie jest to aromat bardzo słodki a raczej świeży i zwiewny.




BERRYLICIOUS

 

Gdy czuję ten zapach od razu na myśl przychodzi mi słoneczne lato. Uwielbiam takie realistyczne nuty, wosk pachnie soczystymi jagodami zerwanymi prosto z krzaka w upalny dzień. Słodycz owoców jest podbita również słodyczą waniliowego kremu do ciasta. Wosk idealny na poprawę humoru w szary i ponury dzień. 




SNOWFLAKE COOKIE


 

To mój ulubiony zapach, który umilał mi wiele dni i wieczorów tej zimy. Już sam jego wygląd przyciąga wzrok, piękny pudrowy odcień różu oraz etykieta z lukrowanymi ciasteczkami w lukrowych pastelowych polewach. Wosk pachnie maślanymi ciasteczkami które pieką się w piekarniku a ich aromat z kuchni roznosi się po całym domu. Ciasteczkowy zapach podbity jest słodką lukrową oraz waniliową nutą. Zapach idealny dla osób lubiących zdecydowane słodkie zapachy.

 




Woski dostępne w Mydlarni ChocoBath



__________________________________________________________

WYNIKI ROZDANIA

Serdecznie dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu !


Nagroda trafia do:


GRATULUJĘ I PROSZĘ O KONTAKT Z ADRESEM DO WYSYŁKI

Komentarze:

  1. snowflake cookie jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wszystkie 3 ale paliłam tylko Snowflake Cookie i pachnie prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzydła anioła szału nie zrobiły, ciasteczka bardzo przyjemne a berrylicious baaardzo przypadł mi do gustu :)) Pachniał tak żelkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie wygranej!
    PS Myszy wreszcie znalazły piękny podgrzewacz. Woski kupiliśmy na Allegro, ale innej firmy - tanie i ładnie pachnące, jak dotąd nasze nosy są zadowolone! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również podziwiam ten zapach i gratulują Natalii <3
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię woski, jagodowy musi być mój!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapachy w sam raz wkomponowują się w moje gusta

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki :) Chciałabym wosk BERRYLICIOUS, już sama nazwa mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Nigdy nie miałam do czynienia z tymi woskami, ale coraz częściej zastanawiam się nad kupnem. Uwielbiam różne zapachy więc pewnie będzie to co dla mnie.
    Jeśli masz czas i ochotę, zapraszam na bloga. Dopiero zaczynam i nie wiem czy w ogóle będę miała dla kogo pisać, ale kto wie co z tego wyjdzie. www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio będąc w Intermarche natknęłam się na woski YC i oczarowały mnie ich zapachy. Przede wszystkim muszę jednak kupić jakiś kominek. Gdzie można dostać jakieś w rozsądnej cenie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. yankee kocham <3

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki ;)
    A jagodowy wosk też posiadam i aż zaraz chyba go odpalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eve Milenna - widziałam jzu te woski napewno fantastycznie pachną hmmm

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie je wypróbuję ;)

    Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa, czy YC są warte swych ocen, będę musiała kiedyś spróbować!
    U mnie DIYnawilżające peelingi kawowe :)
    http://yes-to-the-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie zaprezentowałaś te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :) Mmm, znowu kusicie woskami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zwyciezczyni sie zglosila ?????

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłosił się zwycięzca?

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS