Yasumi Sekai - pachnąca bransoletka wiśniowa czerwień


Znacie mnie już trochę i pewnie zauważyłyście że uwielbiam gadżety. Zawsze podchodzę z dużym zainteresowaniem do wszelkich nowinek. Ostatnimi czasy moim ulubionym gadżetem stała się pachnąca bransoletka Yasumi. Towarzyszy mi już od dwóch miesięcy i cały czas niezmiennie zachwyca, jeżeli jesteście ciekawe co mnie w niej urzekło zapraszam do czytania.  

 


Bransoletkę posiadam już od okoły dwóch miesięcy celowo nie spieszyłam się z recenzją, gdyż chciałam ją dokładnie przetestować oraz sprawdzić jak spiszę się w codziennym użytkowaniu. Produkt został solidnie wykonany dzięki temu po kilku tygodniach użytkowania ciągle wygląda bardzo dobrze.

Bransoletka Sekai to taki uroczy drobiazg który nie tylko ładnie wygląda ale i pięknie pachnie. Zapach jest delikatny, pachnie eleganckimi perfumami. Aromat utrzymuje się przez kilka tygodni. Bardzo podoba mi się to że gdy płytka przestaje pachnieć, możemy spryskać ją ulubionymi perfumami i znów możemy cieszyć się pięknym zapachem.



 Bransoletkę otrzymujemy zapakowaną w białe kartonowe pudełeczko. Opakowanie umieszczone jest w uroczym woreczku z kokardką. Wszystko prezentuje się bardzo stylowo i elegancko. Myślę że taki produkt może również stać się wspaniałym pomysłem na prezentem.


Bransoletka dostępna w sklepie internetowym Yasumi


Komentarze:

  1. Nie przepadam za takimi gadżetami, i też nie bardzo orientuję się w takich nowinkach, ale muszę przyznać że spodobał mi się pomysł z wielokrotnym użytkiem i tym ze zapach utrzymuje się tak długo :) taka bransoletka byłaby świetnym prezentem dla "gadżeciary" :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sprawa z tym zapachem, polecam :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście, sama bransoletka aż tak bardzo mi się nie podoba, ale nadrabia zapachem.

      Usuń
  2. Wiśniowy zapach akurat nie bardzo trafia w mój gust, ale sam pomysł na pachnącą bransoletkę jest bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eve Milenna - przyznam, że wcześniej nigdzie nie widziałam tego gadżetu nawet super pomysł, bo uwielbiam przeróżne zapachy a jeśli woń stale się utrzymuje i długo to super sprawa. Zachęcające intensywna woń hmm cos w zamian perfum hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy mieć zawsze przy sobie ulubiony zapach :)

      Usuń
  4. jakoś nie kuszą mnie takie gadżety....

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prezent faktycznie fajna, ale jednak osobiście nie dla mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prezent rewelacja, taki słodki drobiazg :)

      Usuń
  6. Dla mnie Extra <3Tak prezent też bym miłowała <3
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierwszy raz widzę taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko noszę bransoletki, zdecydowanie preferuję zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super gadzet xx na pewno by mi sie ' przydala' :)

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetny gadżet. Uwielbiam bransoletki a ta mi się wyjątkowo podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy gadżet, mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jako gadżet bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ją ale o innym zapachu ja jestem gadżeciara idealnie wpisała się w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  14. fajan sprawa podajesz rękę i pachniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zaskakujący produkt... pierwszy raz widzę takie cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS