Przywołać wiosnę - kolorowe dodatki


Jak już wiele razy pisałam nie znoszę zimy i z utęsknieniem czekam na ciepłą, słoneczną wiosnę. Staram się przywołać ją nowymi dodatkami które pojawiają się w moim mieszkaniu. Niezastąpione są świeże kwiaty które doskonale ożywiają i nadają świeżości wnętrzom. Oczywiście równie ważne są u mnie poduch i tutaj z pomocą przyszedł mi sklep Majunto w którym to znalazłam ozdobną poduszeczkę w pięknych żywych odcieniach żółci i niebieskiego z domieszką odrobiny różu i białego.




Jeżeli nie macie pomysłu jak szybko niewielkim kosztem ożywić i zmienić mieszkanie, warto zajrzeć na stronę Majunot znajdziecie tam wiele oryginalnych i pięknych dodatków. Mój dom zdobi kolorowa poducha która nie tylko stanowi niebanalną dekorację ale również świetnie sprawdza się przy wypoczynku. Jestem bardzo zadowolona z jakości poszewki która została wykonana z dużą dbałością o wszelkie detale z najwyżej jakości surowców.


Poducha dostępna w sklepie internetowym Majunto


Komentarze:

  1. Uwielbiam tulipany :) Śliczna podusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień dziadka i babci wszędzie były tulipany - w kwiaciarniach, na straganach, w Biedronce nawet!

      Usuń
    2. To prawda tulipany o tej porze roku są wszędzie co mnie bardzo cieszy :)

      Usuń
  2. Z tulipanami w domu od razu lepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kwiaty to taka odrobina wiosennego ciepła :)

      Usuń
  3. Uwielbiam tulipany i sama wczoraj zakupiłam je w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wprawdzie bardzo lubie zime, ale chetnie kupuje swieze ciete tulipany albo zonkile, aby nadac troche wiosennej atmosfery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna poducha :) Tulipany są przepiękne, ostatnio kusiły mnie te dostępne w Biedronce ale wyglądały już dość kiepsko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej wybierać świeże jeszcze nie rozwinięte, wtedy możemy się nimi dłużej cieszyć :)

      Usuń
  6. Ciekawa poduszka :) Ja z ocieplaniem wnętrza zaczekam do marca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki na tej podusi, to trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eve Milenna - również uwielbiam wiosnę i jej zapachy hmm mieszkam na wsi więc jest to szczególnie piękny okres. Zimny mam trochę dosyć. Ps. Znam majunto mam dwie świetne poduszeczki które psiak się specialny mi zapachami wanilii hmm pięknie pachną hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda na wsi wiosna jest wspaniała :)

      Usuń
  9. czuć wiosnę, masz talent do dekorowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki tobie zrobiło się trochę wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i wiosennie. :-) A czy mogłabym o coś zapytać? ;-)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS