Luksusowy rozświetlacz eclat de luxe


W dzisiejszym wpisie zagości u mnie nowość od Wibo. Mowa będzie o pewnym, pięknie prezentującym się rozświetlaczu do ciała i twarzy. Firma wodzi nas na pokuszenie pięknym, bardzo kobiecy flakonikiem a czy jego zawartość jest równie kusząca jak cała oprawa? zapraszam na recenzję.





Pierwszą rzeczą która najbardziej przykuwa uwagę jest oczywiście urocza buteleczka w której pięknie mieni się nasz rozświetlacz. Kosmetyk jest w formie sypkiego pyłku w którym znajdują się maleńkie rozświetlające drobinki. Produkt posiada delikatny zapach eleganckich ciężkich perfum, choć zapach nie jest mocno wyczuwalny jednak nie przypadł mi do gustu. Rozświetlacz po zapikowaniu na ciało daje efekt mieniącej się skóry drobnymi brokatowymi cząsteczkami, co możecie zobaczyć poniżej na zdjęciu. Myślę że osoby lubiące błysk będą zadowolone z takiego rezultatu. Jeżeli o mnie chodzi rozświetlacz wykorzystuję w inny sposób, używam go do makijażu. Postanowiłam sprawdzić czy po odsypani kosmetyku do innego pojemniczka, aplikacja pędzlem się sprawdzi. Mój sposób okazał się być dobrym pomysłem gdyż rozświetlacz ładnie się rozprowadza tworząc efekt jednolitego rozświetlenia, kości policzkowych oraz powiek. Tworzy bardzo ładny chłodny odcień, na zdjęciu możecie zobaczyć jego  porównanie z Mar-Lou.



Rozświetlacz znajduje się w prostokątnej, przeźroczystej szklanej butelce. Do aplikacji służy atomizer z pompką, dzięki której możemy rozpylić kosmetyk na naszym ciele. Atomizer zabezpieczony jest sylikonowym stoperem oraz plastikową nakładką, dzięki którym mamy pewność że nikt wcześniej go nie używał. Opakowanie zostało solidnie wykonane, prezentuje się bardzo elegancko.



Kosmetyk dostępny w drogeriach Rossmann


Komentarze:

  1. Opakowanie jak dla mnie mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam na niego ochotę, ale pomimo mojego uwielbienia dla rozświetlania, nie kupiłam go. Niestety, dla mnie produkty tego typu mają za dużo brokatu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę go jest ale nie jest bardzo nachalny :)

      Usuń
  3. już samo opakowanie robi wrażenie, takie luksusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go ostatnio kupić, niestety wszystkie były pootwierane :-\ może uda mi się go dostać jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u mnie był tester więc wszystkie inne były zamknięte :)

      Usuń
  5. Miałam kupić ale u mnie nie było, a udało mi sie kupić fajny zestaw Douglasa w promocji z takim rozświetlaczem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo kusi ten pyłek z Douglasa :)

      Usuń
  6. opakowanie jest przepiekne, sama chętnie kupiłabym tylko dla niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również opakowanie skusiło :)

      Usuń
  7. Eve Milenna - jeju uwielbiam takie gadżety przyznam, z e mam rozświetlał z używam na super wyjścia i latem ale nie jest aż taki fajny jak widzę tu na foto ale super

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze nie no to cudo muszę mieć chociażby aby na nie popatrzeć, boskie, nie wiedziałam że wybiorę ma takie produkty:-o

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla samego opakowania chyba warto go mieć :) Choć produkt sam w sobie też ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Samo opakowanie składnia do zakupy na toaletce będzie wyglądał cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio stałam w rossmannie i się zastanawiałam - brać czy nie brać ale koniec koncow nie wzięłam:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest to opakowanie :) Ja sama rozświetlaczy na razie nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie super jednak nie dla mnie bo nie uzywam rozswietlacza

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, opakowanie przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie kupuje tego znazy nie wydaje mi się potrzebny;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na bardzo stylowy :D ale od razu pomyślałam, że metoda aplikacji jest beznadziejna ;) Taki słodki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  18. opakowanie jest niezwykle eleganckie, trochę takie panciowane, ale chciałabym mieć ten kosmetyk na toaletce

    OdpowiedzUsuń
  19. Wibo ma takie piękne opakowania?!?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przyjemny drobiazg w przyjaznej cenie :)
    Sama bym sie skusila, gdybym miala dostep :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS