Biogena zaawansowana technologia na twoje potrzeby


W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam kilka produktów pielęgnacyjnych od Biogena Pharm.

Stworzenie notki zajęło mi trochę czasu, gdyż ciągle coś stawało mi na drodze, jednak zmobilizowałam się i nareszcie jest zbiorowa recenzja. Jeżeli jesteście ciekawe tych produktów, zapraszam do czytania.

 Odbudowująca ODŻYWKA do rzęs 



Zacznę od opisania odbudowującej odżywki do rzęs. Kosmetyk znajduje się w niewielkim plastikowym opakowaniu, które bardzo przypomina opakowanie błyszczyka. Do aplikacji służy średniej grubości pędzelek, który moim zdaniem jest nieco za gruby do precyzyjnej aplikacji. Konsystencja produktu jest w formie gęstego żelu. Kosmetyk nie podrażnia i nie powoduje pieczenia. Efekty jakie zauważyłam po kuracji to wzmocnienie oraz zahamowanie nadmiernego wpadania. Rzęsy stają się odżywione i zregenerowane.



Wzmacniające SERUM po pielęgnacji paznokci i skórek 

 

Kosmetyk znajduje się  w takim samym opakowaniu jak poprzedni produkt o którym pisałam, różni je tylko kolor oznakowania na opakowaniu. Do aplikacji służy dosyć twardy silikonowy pędzelek którym bez problemu możemy zaaplikować serum na paznokcie oraz skórki. Serum znacznie poprawia kondycję słabych, kruchych paznokci. Po kuracji płytka jest dobrze nawilżona co powoduje iż paznokcie stają się elastyczne i nie łamią się. Znika problem z rozdwajaniem się. Paznokcie szybciej rosną oraz stają się mocniejsze.


SERUM korygujące przebarwienia i blizny 



Ostatnim kosmetykiem o którym dziś napiszę będzie serum korygujące przebarwienia oraz blizny. Produkt znajduje się w twardym plastikowym opakowaniu. Do aplikacji służy metalowa obrotowa kulka. Aplikator jest bardzo przyjemny w użyciu, metalowa kulka wspaniale chłodzi i masuje. Serum ładnie wyrównuje drobne niedoskonałości. Przy regularnym stosowaniu znikają zaczerwienienia a niewielkie blizny bledną. Skóra w miejscu użycia staje się nawilżona i wygładzona. Naskórek szybciej się regeneruje i wraca do pierwotnej formy.



Więcej informacji na temat produktów znajdziecie na stronie Biogenapharma *KLIK*

 

Komentarze:

  1. ja niestety nie lubię tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam odżywkę witaminową do paznokci i była świetna :) teraz mam balsam do ust i również mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo polubiłam ten balsam :)

      Usuń
  3. Ciekawe produkty , nie miałam jeszcze z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie odżywka do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetniehttp://iamemilias.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Serum <3 jak czytam to wiem, że ta co kupi ... na nim nie zawiedzie się lecz zachwyci :)
    Teresa S .

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja napisze coś nie o kosmetykach ... ładne ptaszki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. balsam do ust jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie to serum do paznokci. Pierwszy raz słyszę o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej odżywki nie znam, chętnie zapoznam się z jej działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Eve Milenna - nie słyszałam o tej marce ale hmm zachęcające i przydałoby mi się trochę odbudować i te moje wymeczone tuszem rzęsy hmmm

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc pierwsze widzę tę markę, muszę się jej bliżej przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa recenzja
    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie Extra <3 to co przeczytam :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty , nie miałam jeszcze z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam do czynienia z tą firmą, może kiedyś się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS