Yves Rocher Peelingujący olejek do dłoni z drobinkami truskawek


Dziś napiszę kilka słów na tema pewnego specyfiku który oferuje nam firma Yves Rocher. Mowa będzie o peelingującym olejku z drobinkami truskawek do pielęgnacji dłoni.To mój pierwszy peeling przeznaczony do dłoni, nigdy wcześniej nie rozglądałam się za tego typu produktami a szkoda.



Produkt posiada gęstą, żelową konsystencje w której znajdują się bardzo drobne i delikatne drobinki. Dzięki temu iż konsystencja jest treściwa kosmetyk bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i nie ścieka. Drobinki znajdujące się w peelingu są niezwykle subtelne, bardzo delikatnie masują dłonie, co jest bardzo przyjemne i relaksujące. Kosmetyk wspaniale nawilża i odżywia skórę. Po zastosowaniu dłonie są oczyszczone oraz pięknie wygładzone. Skóra staje się męka i delikatna oraz nabiera pięknego blasku.




 Kosmetyk znajduje się w plastikowej, przeźroczystej tubce zamykanej na zatrzask. Opakowanie jest mięknie, dzięki temu możemy bez problemu wydobyć produkt do samego końca. Tuba zawiera 75 ml peelingu, możemy go nabyć w cenie 17.99 zł.




Peeling dostępny w sklepie internetowym Yves Rocher


Komentarze:

  1. Jak widać to super Natura dla dłoni i cena przystępna :)
    Moje dłonie oczekują na ten Super Olejek z truskawkowym zapachem :)
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry produkt w przystępnej cenie :)

      Usuń
  2. mam chęć na peeling z tej firmy ale do ciała

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam pellingu do rąk, kiedyś muszę kupić :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny produkt wart swej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do rąk zawsze używałam peelingu cukrowego do ciała na wagę z Mydlarni u Franciszka- Genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zainteresował i muszę się koniecznie za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kosmetyk bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość :)

      Usuń
  8. Eve Milenna - przyznam, że jeszcze nie miałam okazji użyć pilingu do dłoni. Ale może hmmm kto wie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam nic z YR może się w końcu skuszę na coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z tych produktów :)

      Usuń
  10. Wydaje się fajny, ale nie wiem, czy sama bym pamiętała, by robić peeling dłoni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy postawić kosmetyk w widocznym miejscu :)

      Usuń
  11. uwielbiam produkty YR, jednak tego peelingu nie małam..kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale kusząco wygląda! muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest idealny na wspaniały masaż :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS