Eveline Luksusowy olejek arganowy 3w1


Dziś zapraszam na recenzję wielofunkcyjnego olejku firmy Eveline. Produkt przeznaczony jest do pielęgnacji włosów, twarzy oraz ciała, ja zazwyczaj oleje stosuję do nawilżania ciała podczas kąpieli. Jeżeli jesteście ciekawi do czego wykorzystałam ten olejek oraz jak się sprawdził, zapraszam do dalszej części wpisu.





Kosmetyk posiada bardzo delikatny, lekko kwiatowy zapach który bardzo szybko się ulatnia i jest praktycznie nie wyczuwalny. Konsystencja jest rzadka, wodnista przez co bardzo szybko się wchłania nie pozostawia przy tym tłustej powłoki na skórze. Olejek stosowałam do nawilżania włosów oraz skóry, kosmetyk najlepiej spisała się jednak na moich włosach. Po zastosowaniu włosy stały się bardziej odżywione i nawilżone. Kosmyki nabrały ładnego subtelnego blasku, wyglądają zdrowo i naturalnie. Po kilku tygodniach stosowania zauważyłam również poprawę kondycji moich zniszczonych końcówek. Myślę że olejek arganowy Eveline to dobry produkt i z przyjemnością sięgnę po kolejne opakowanie.




Kosmetyk otrzymujemy w zafoliowanym papierowym kartoniku. Opakowanie to plastikowa, przeźroczysta butelka o pojemności 150 ml. Dzięki temu iż butelka jest przeźroczysta możemy swobodnie obserwować poziom zużycia kosmetyku. Do aplikacji służy dozownik rozpylający, osobiście nie przepadam za taką formą w olejach gdyż są tłuste i mogą trafić w niepowołane miejsca.



Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 


Komentarze:

  1. Mam go w zapasie, ale jakoś nie moge sie za niego wziac więc czeka : p

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyi z olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie sprawdzają się przy suchej skórze :)

      Usuń
  3. Uwielbiam olejki , chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam olejek arganowy ♥ ma prześliczny zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten ma bardzo delikatny zapach :)

      Usuń
  5. cudowny zapach z wielka przyjemnoscia polecam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podoba się to że zapach jest taki subtelny :)

      Usuń
  6. Lubię go używać do ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ten suchy i ciężko się nim operuje ze względu na opakowanie :( ale dziś ruszyło u mnie rozdanie gdzie można zgarnąć odlewkę go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ogromny zapas olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam kiedys ale oddalam dalej:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Eve Milenna - Lubie produkty tej firmy tego produktu nie miałam okazji testować na sobie ale hmm ale wypróbuję ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam olejek arganowy z innej firmy tego nie mialam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam olejek arganowy z innych firm, z tej jeszcze nie próbowałam:)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam i polecam :) Super ... Extra :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam i używałam do ciała, bardzo przyjemny był, skóra po nim była jak jedwab

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS