I HEART MAKEUP TINT MY BROWS FAIREST - farbka do brwi


Brwi to bardzo ważny element naszej twarzy, warto więc pamiętać o nich w codziennym makijażu. Ładnie podkreślone, doskonale podkreślają oczy oraz nadają naszej twarzy wyrazu. Mamy bardzo duży wybór kosmetyków przeznaczonych do stylizacji brwi, jednak warto szukać takich które będą tworzyć jak najbardziej naturalny efekt. Dziś mam dla was recenzję kolejnego produktu marki Makeup Revolution więc miłośników tejże marki zapraszam do czytania.




Do tego produktu robiłam kilka podejść, gdyż po pierwszych użyciach stwierdziłam że to kosmetyk stanowczo nie dla mnie. Do żelu zraziła mnie szczoteczka, która jest stanowczo za duża i gruba. Niestety moje brwi są bardzo cienkie i rzadkie w związku z tym szczoteczka porostu ich nie łapała, zresztą jeżeli chodzi o opakowanie to mam do niego wiele zastrzeżeń. Postanowiła troszkę pokombinować z żelem i do aplikacji używam pędzelka do brwi. Dzięki temu mogę nałożyć precyzyjnie kosmetyk. Farbka okazała się być całkiem dobrym produktem. Jego główną zaletą jest to iż świetnie utrwala brwi na cały dzień. Kosmetyk doskonale wypełnia powierzchnię brwi i błyskawicznie zastyga, co jest bardzo ważne gdyż mam pewność że po zostawaniu żelu, brwi pozostaną takie jak je wcześniej ułożyłam. Uważam iż jest to bardzo dobry produkt który na pewno  warto wypróbować, zwłaszcza że jego cena jest przystępna.

 



Kosmetyk znajduje się w miękkiej plastikowej tubce. Opakowanie jest przeźroczyste, dzięki temu możemy swobodnie obserwować poziom zużycia produktu. Do aplikacji służy dosyć duża szczoteczka, wygląda jak szczoteczka przeznaczona do rzęs. Niestety jakość wykonania opakowania pozostawia wiele do życzenia. Po kilku użyciach stoper dozujący żel wypadł, co bardzo utrudnia aplikację. Tubka zawiera 6,5g żelu.



Na konie jeszcze mam jedną małą uwagę dla wszystkich czytelniczek. Pięknie podkreślone brwi są dużą ozdobą naszej twarzy jednak warto pamiętać by robić to subtelnie i z umiarem. Ponieważ gdy nałożymy zbyt dużą ilość kosmetyku możemy otrzymać przerysowany efekt co nie jest zbyt atrakcyjne. Niestety nie wszyscy pamiętają o tej zasadzie  a to jest niezwykle ważne by mieć umiar w makijażu.


Komentarze:

  1. Jak mówią : Kto szuka to znajdzie :)
    trzeba wybrać to ... co podkreśla urodę :)
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do brwi używam zwykłej kredki, mam rzadkie i jasne brwi, także muszę uważać przy podkreślaniu ich, żeby nie przesadzić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda przy rzadkich brwiach trzeba bardzo uważać :)

      Usuń
  3. Używam kredki z Catrice i uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kredki bardzo rzadko korzystam :)

      Usuń
  4. Wolę nowszą wersję: Aqua Ultra Brow Tint, bo ten, który opisujesz znika w sekundę po zamoczeniu, np. w trakcie mycia włosów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bez makijażu kąpię, więc nie ma problemu :)

      Usuń
  5. Ja jakoś bardziej jestem przekonana do cieni d brwi :) Obecnie używam duetu z woskiem Lily Lolo i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej również używam cieni :)

      Usuń
  6. On jest dostępny tylko w jednym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest kilka wersji kolorystycznych :)

      Usuń
  7. Ciekawa, dobrze że znalazłaś na nią swój sposób :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zawsze trzeba próbować dostosować do swoich potrzeb :)

      Usuń
  8. wiele slyszalam o tym produkcie :)

    ♥klaudiaandmylife.blogspot.co.uk♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie do brwi używam kredki, bądź cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu również stosowałam cienie jednak teraz stanowczo wolę kredkę :)

      Usuń
  10. Chętnie go sprawdzę, ale nie wiem na jaki kolor się zdecydować ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zbliżony do twojego naturalnego koloru :)

      Usuń
  11. ja używam najczęsciej kredki lub cieni:) chyba takim żelem nie umialabym podkreślić swoich brwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste myślę że bez problemu :)

      Usuń
  12. Ja uzywam linera z vipery i jak na razie jest neizastapiony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja go chce kupic,motylki ze w innym kolorze chlodniejszym i ciemniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również ochotę na inne kolory :)

      Usuń
  14. Chciałam spróbować, ale niestety żaden kolor mi nie odpowiada ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie używałam kosmetyków do brwi. Boję się, że będą głupio wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kolor wydaje mi się trochę rudy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma bardzo gęstą formułę, boję się, że będzie wyglądać jak maska na brwiach.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS