Lambre odżywczy podkład

 
Ostatnie wpisy dotyczyły w większej części pielęgnacji twarzy oraz ciała, która to jest niezbędna by wyglądać i czuć się dobrze. Gdy nasza skóra jest odpowiednio pielęgnowana to makijaż również prezentuje się dużo lepiej. Dziś przyszła pora na kolorówkę, mowa będzie o podkładzie Lambre.



Najczęściej sięgam po sypkie podkłady mineralne, jednak czasem zdarza się że potrzebuje płynnego podkładu. Bardzo polubiłam kosmetyk Lambre 35+ gdyż idealnie spisuje się przy mojej suchej i wrażliwej skórze. Produkt bardzo ładnie się rozprowadza, nie tworzy smug. Świetnie stapia się z moją skórą oraz dostosowuje do jej koloru. Podkład nie wysusz, nie podkreśla suchych  skórek. Kosmetyk dzięki zawartości kwasu hialuronowego doskonale nawilża i wygładza cerę. Podkład nie zapycha i nie obciąża skóry, jest niewyczuwalny. Bardzo dobrze kryje nawet widoczne niedoskonałości, utrzymuje się przez kilka godzin. Wybrałam najjaśniejszy odcień nr.1 gdyż w okresie zimowym, moja skóra ma bardzo jasny odcień a większość podkładów jest za ciemna, tutaj trafiłam idealnie. Jestem bardzo zadowolona z koloru oraz odżywczego działania.




Kosmetyk zapakowany jest w zafoliowany, papierowy kartonik w złotym kolorze. Wewnątrz znajduje się plastikowa buteleczka z metalową nakrętką. Do aplikacji służy mechanizm zasilany pompką. Mechanizm działa bez zarzutu nie zacina się bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu do użycia. Opakowanie zostało solidnie wykonane prezentuje się klasycznie i elegancko. Buteleczka zawiera 30 ml podkładu, dostajemy go w cenie 57 zł.



Podkład dostępny na stronie Lambre


Komentarze:

  1. Wygląda ciekawie ten podkład ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda prezentuje się bardzo elegancko :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, świetnie spisuje się przy suchej skórze :)

      Usuń
  3. Nie znam tego produktu, a wydaje się interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda, szkoda,że nie pokazałaś go jak wygląda na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie stosowałam, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ładnie wygląda i jest świetny :)

      Usuń
  6. nie znam, ale widzę, że warto się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam suchą skórę, więc może i mi by pasował. Opakowanie, muszę powiedzieć, bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz suchą skórę będzie idealny :)

      Usuń
  8. przyznam się szczerze, że zaintrygowałaś mnie tym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. To prawda, ale najważniejsze jest działanie :)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze w swojej kolekcji produktów Lambre ale na pewno niedługo wpadnie coś do koszyka z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to produkty warte wypróbowania :)

      Usuń
  11. Ja bym go chętnie na twarzy zobaczyła bo ciekawa jestem koloru i wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz o nim słyszę, ale ja ostatnio namiętnie używam minerałów AM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. firma nie znana mi ale myślę ze warto po niego sięgnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa recenzja

    http://iamemilias.tumblr.com - zapraszam do mnie, prowadzę blog mobilny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale elegancko wygląda, aż kusząco.. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widzę tyle pochwał :) to wiem, że moja cera tj. sucha polubi ten podkład :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS