LE'MAADR krem na rozstępy i blizny

 

Ostatnio większość wpisów dotyczyła pielęgnacji twarzy, więc dziś pora na recenzję produktu do ciała. Mowa będzie o kolejnym kosmetyku firmy Le'maadr tym razem jest to produkt przeznaczony do walki z bliznami rozstępami. Jeżeli jesteście ciekawi czy sprostał moim oczekiwaniom, zapraszam dalej. 




Rozstępy są moim problemem już od kilku lat, nie są one bardzo widoczne, jednak nie zmienia to faktu iż są dla mnie dużym problemem. Stosował już różne kremy i preparaty jednak efekt zazwyczaj był znikomy. Jedynym kosmetykie który pomógł mi je odrobinę zniwelować był produkt LE'MAADR który stosowałam jakiś czas temu. Teraz miałam okazję wypróbowania innej wersji tego kosmetyku i również jestem bardzo zadowolona z efektów. Krem świetnie nawilża oraz ujędrnia skórę. Najlepsze efekty można uzyskać stosując krem dwa razy dziennie i tak też go używałam. Dzięki kuracji rozstępy stały się mniej widoczne ich kolor jest jaśniejszy. Zauważyłam że skóra zaczęła się regenerować. Kosmetyk jest dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem.




Krem znajduje się w białej, plastikowej tubie. Na zewnątrz opakowania umieszczone się naklejki w których zawarte są wszystkie ważne informacje dotyczące produktu. Zamykanie to plastikowy zatrzask. Opakowanie jest praktyczne i wygodne w użyciu, bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku. Tuba zawiera 100 ml kosmetyku, otrzymujemy go w cenie 85 zł.




Produkt dostępny w aptekach

InfoPlus24

 

Komentarze:

  1. ja mam za to bliznę, ale małą więc nie płaczę ;) a markę znam i cenię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo cenię sobie tę markę, za wysoka jakość :)

      Usuń
  2. ciekawy produkt 0 nie słyszałam jeszcze o nim

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całe szczęście mnie ten problem nie dotyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena spora Ale nie jest źle :) jesli są efekty to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiłaś mnie tym kremem... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie r ównież nie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze ze się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eve Milenna - aj rozstępy to i mój problem. ...:-(...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiele osób boryka się z tym problemem :)

      Usuń
  9. ojz checia nabede go i zobacze:P

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że się spisał tym bardziej, że mało nie kosztuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jakość wynagradza wszystko :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS