Flormar rozświetlający wielobarwny puder prasowany


Dziś zaprezentuje Wam moje małe kosmetyczne dzieło sztuki. Uwielbiam kosmetyki w pięknych opakowaniach które kuszą nie tylko dobrą jakością ale również piękną formą. Przykładem tutaj będzie uroczy puder rozświetlający Flormar z Ladymakeup. 


 

Puder składa się z mozaiki w czterech satynowych odcieniach różu oraz beżu. Kosmetyk w swojej formie zawiera delikatne drobinki, które dają jednolity efekt rozświetlonej skóry, tutaj nie musimy obawiać się dużych nachalnych drobin brokatowych. Puder jest bardzo przyjemny w aplikacji, świetnie trzyma się pędzla nie osypuje się. Kosmetyk na twarzy pozostawia subtelny i naturalny efekt gładkiej rozpromienionej cery.

Uwielbiam kosmetyki w formie mozaiki gdyż dają wiele możliwości, kolory możemy aplikować pojedynczo bądź wymieszane ze sobą w zależności od naszych potrzeb. Produkt jest świetnym rozwiązaniem na wyjazdy, gdy nie możemy mieć wielu kosmetyków ze sobą, by stworzyć perfekcyjny makijaż. W jednym pudełeczku kosmetyku Flormar mamy  róż, bronzer, rozświetlacz, cień oraz puder. Kosmetyk ożywia oraz rozświetla zmęczoną skórę.




Puder zapakowany jest w papierowy kartonik w czarny kolorze z piękną aplikacją w kształcie serca. Wewnątrz znajduje się welurowy woreczek który idealnie chroni puderniczkę przed zarysowaniami oraz uszkodzeniem podczas transportu bądź w kosmetyczce. Puderniczka została wykonana z twardego plastiku w kolorze czarnym. Górną pokrywę zdobi logo firmy oraz uroczy nadruk z kwiatowym serduszkiem. Wewnątrz opakowania znajduje się praktyczne lusterko. Puderniczka zamykana jest na zatrzask który mocno się trzyma więc bez obaw możemy wrzucić puder do torebki. Opakowanie jest eleganckie prezentuje się świetnie.




Puder dostępny w sklepie internetowym Lady makeup


Komentarze:

  1. Opakowanie wygląda świetnie, uwielbiam takie klimaty :) Szkoda, że kolorystyka "nie moja" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są bardzo neutralne więc myślę że byłby ok :)

      Usuń
  2. Dla mnie Extra :) puder w moim uznaniu :)
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słitaśny! swojego czasu polowałam na lakiery tej marki, muszę wpaść kiedyś na wyspę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To prawda zarówno opakowanie jak i tłoczenie są świetne :)

      Usuń
  5. Opakowanie i tłoczenie prezentują się pięknie! Z Flormaru miałam okazję używać tylko lakierów i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa lakierów :)

      Usuń
  6. Nie miałam, ale na swatchach prezentuje się bardzo ładnie. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten efekt który tworzy :)

      Usuń
  7. Opakowanie to takie male,cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie urocze puderniczki :)

      Usuń
  8. ladnie wygląda, trzeba będzie przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym opakowaniu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka cudna mozaika kolorystyczna:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne opakowanie, skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne opakowanie, kolorki śliczne :) skusze się :) generalnie jestem bardzo łasa na wszelkie pudry i róże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie dzieło sztuki, przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo ładnie, delikatnie i naturalnie. Opakowanie też ma bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS