Le`Maadr glikolowy peeling


Ostatnio moja cera przeżywała duży kryzys była pełna niedoskonałości oraz drobnych przebarwień. Postanowiłam skupić się na odpowiedniej pielęgnacji dlatego też zdecydowałam się na peeling z 15% kwasem glikolowym. Kosmetyki Le`Maadr bardzo dobrze sprawdzają się na mojej skórze więc nie miałam wątpliwości na jaką markę postawić przy wyborze peelingu.

 



Peeling nakładamy na oczyszczoną twarz omijając oczy, pozostawiamy go maksymalnie przez 15 minut. Produkt należy zmywać płynem micelarnym bądź wodą. Kurację stosujemy przez 2 - 3 tygodnie. Peeling powoduje iż martwy naskórek delikatnie się złuszcza a skóra pobudza się i regeneruje. Po kuracji skóra jest rozjaśniona oraz wygładzona. Wszelkie niedoskonałości są zniwelowane a nowe nie pojawiają się. Cera nabiera zdrowego oraz świeżego wyglądu dzięki temu wygląda promiennie.



Krem dostajemy opakowany w papierowy kartonik który zabezpiecza produkt przed uszkodzeniem. Opakowanie to miękka plastikowa tuba zamykana plastikowa nakrętka. Opakowanie jest praktyczne i wygodne w użyciu, bez problemu możemy wydobyć potrzebną nam ilość do użycia. Tuba zawiera 40 ml kremu.




Produkt dostępny w aptekach

InfoPlus24


Komentarze:

  1. Jak widzę :) to też jego zalety chwalę :) skuszę się ... gdyż warto :)

    Teresa Soroka









    OdpowiedzUsuń
  2. niestety u mnie też ujawniły się przebarwienia ale produkty z kwasami używam tylko jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam marki, kwasowe kosmetyki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jest cena?
    Zaintersował mnie bo borykam się właśnie z niedoskonałości, w szczególności na plecach, nie mogę ich niczym zwalczyć i myślę o kwasach, chciałabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jest całkiem przystępna :)

      Usuń
    2. Ja się jednak będę trzymać wiernie tańszych kosmetyków.

      Usuń
  5. Przydałoby się bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydał by mi się taki kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale widzę, że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS