Yasumi puder do oczyszczania skóry


Zapraszam na recenzję kolejnego ciekawego produktu do pielęgnacji. Myślę że dla wielu z Was będzie to nowość ja również wcześniej nie spotkałam się z tego typu kosmetykiem, a mowa będzie o pudrze do mycia twarzy. Jeżeli jesteście ciekaw jak się sprawdza oraz jak stosować tego typu produkt, zapraszam do dalszej części wpisu.



Jak wiecie jestem posiadaczką skóry suchej i wrażliwej więc maiłam lekkie obawy przed zastosowaniem pudru. Bałam się przede wszystkim przesuszenia oraz podrażnień. Jednak produkt okazał się całkiem przyjazny dla mojej skóry. Myślę że puder idealnie spisze się u osób posiadającą skórę z tendencją do przetłuszczania, gdyż słyszałam dużo dobrego na temat działania pudru na tłustej skórze.

Może na początku opowiem o aplikacji pudru, gdyż pewnie większość z was jest ciekawa jak pudrem można myć twarz. Puder należy wysypać na zwilżone dłonie i rozetrzeć do momentu powstania piany. Powstałą pianką masujemy twarz oraz szyję, spłukujemy wodą. Opakowanie jest niewielkie zawiera tylko 50 ml produkt więc myślałam że kosmetyk szybko się skończy. Puder okazał się być bardzo wydajny gdyż wystarczy niewielka ilość by umyć całą twarz. 

Kosmetyk dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń oraz martwego naskórka. Po zastosowaniu nie ma uczucia ściągnięcia czy pieczenia, jednak nie zauważyłam by nawilżał. Puder ładnie wygładza skórę oraz rozjaśnia zaczerwienienia jak również drobne krostki. 

Kosmetyk pachnie bardzo przyjemnie, zapach jest świeży, cytrusowy. Aromat szybko się ulatnia więc osobom wrażliwym na zapachy na pewno nie będzie przeszkadzał. 

 



Puder opakowany została papierowym kartonikiem który idealnie chroni go przed uszkodzeniem. Na kartoniku zawarto wszystkie ważne informacje dotyczące produktu. Opakowanie to niewielka plastikowa buteleczka o pojemności 50 ml. Pojemnik jest biały niestety nie możemy obserwować poziomu zużycia. Do aplikacji przeznaczony jest dozownik z niewielkimi dziurkami, aplikacja jest wygodna bez problemu możemy wydobyć potrzebną nam ilość.



Puder dostępny w sklepie internetowym Yasumi



Komentarze:

  1. Może się na niego skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam typ skóry. Już kiedyś słyszałam o tym pudrze ale jeszcze nie zdecydowałam się na przetestowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. już wcześniej czytałam o tym pudrze:) mimo to ciągle jest on dla mnie dużą niespodzianką, głównie to, że to puder, ale do mycia buzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice blog.Follow and get followed back via GFC.Please write in comments that you have followed me so that I can follow you easily.Love you.Kissess.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już o nim dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk jest dobry więc i dobrze o nim piszą :)

      Usuń
  6. Very nice blog.Follow and get followed back via GFC.Please write in comments that you have followed me so that I can follow you easily.Love you.Kissess.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze na początku myślałam, że to produkt do włosów a to puder do oczyszczania skóry twarzy - nigdy tego typu produktu nie używałam ale skoro nie podrażnia to może wypróbuję. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, puder do twarzy? Pierwszy raz słyszę, ale wydaje się być to ciekawy i dobry kosmetyk. Chętnie zakupiłabym jedną buteleczkę :)

    Pozdrawiam i zapraszam na prolog opowiadania "forgotten" :) foorgotten.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  10. puder miałam z make me bio :) z tej firmy tylko maseczkę z shiny boxa ale ten puder tez kusi

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tym pudrze,ale jest warty wypróbowania! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak taki puder u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy się nie spotkałam z tą firmą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staje się coraz bardziej popularna :)

      Usuń
  14. Przyznam się szczerze, że nigdy nie słyszałam o tym pudrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej głośno o tej firmie :)

      Usuń
  15. Strasznie mnie on kusi od dłuższego czasu...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS