Sobotnie popołudnie - czas na relaks


Kwiaty/ naturalCHIC Taca/ TU  Książka/ Świat Książki Filiżanka/ TU

Sobotnie popołudnie to idealny czas na odpoczynek oraz wyciszenie po tygodniu pełnym obowiązków. Myślę że każdej z nas potrzebna jest taka chwila w ciągu dnia, tygodnia która jest zarezerwowana tylko dla nas. Moje sobotnie popołudnia poświęcam na czytanie ulubionych książek. Ten czas umila mi filiżanka dobrej kawy oraz piękny zapach wokół. Gdy na dworze świeci słońce uwielbiam jak w moim mieszkaniu roztacza się zapach świeżych kwiatów w tym tygodniu zagościły u mnie piękne pachnące, kolorowe frezje.




Kwiaty/ naturalCHIC Taca/ TU  Książka/ Świat Książki Filiżanka/ TU



Komentarze:

  1. Uwielbiam kwiaty. Żałuję, że podczas remontu nie mogę stawiać w domu bukietów, bo się kurzą i więdną :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, oj zazdroszczę tej wolnej sobotniej chwili tylko dla siebie :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest tak kolorowa ale czasem znajdzie się taka chwila :)

      Usuń
  3. O tak, takie chwile są bardzo, ale to bardzo potrzebne. Piękne kwiaty... A jak książka? Bo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. to samo miałam napisać! chociaż zapachu frezji nie lubię, to na zdjęciu prezentują się fenomenalnie :)

      Usuń
  5. Dla mnie Frezje ... to super kwiatki :) - urok piękności :)

    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To prawda wspaniale ożywiają wnętrze :)

      Usuń
  7. kwiaty są piękne ;) od razu ożywiają wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarcza mały bukiecik by w domu było przyjemniej :)

      Usuń
  8. Ale pieknie.:) każda z nas potrzebuje chwili dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kompozycja kwiatowa, ja jak na razie nie mam czasu na relaks, nawet teraz jestem w pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ehh relaks... chyba w trumnie mnei to spotka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie :)
    Urzekła mnie Książka... kawka i wiosenne kwiatki :)
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS