GoArgan olejki do pielęgnacji twarzy i ciała


Olejki w mojej pielęgnacji towarzyszą mi już od kilku lat. Z olejami jest różnie, jedne sprawdzają się świetnie są też takie które mi nie odpowiadają. Na rynku mamy ogromy wybór, więc każdy bez problemu może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Dziś zaprezentuje wam dwa interesujące oleje z serii GOArgan+ przeznaczone do kompleksowej pielęgnacji twarzy oraz ciała.



Olejek do ciała - malina
_____________________

Kosmetyk świetnie sprawdza się do pielęgnacji przesuszonej skóry ze skłonnością do podrażnień. Olejek bardzo szybko się wchłania nie pozostawia przy tym nieprzyjemnej tłustej warstwy na skórze. Posiada delikatny bardzo przyjemny zapach który długo utrzymuje się na skórze. Po dłuższym czasie stosowania zauważyłam że znacznie wzrósł poziom nawilżenia a moja skóra przestała się łuszczyć jest jędrna i elastyczna.

Oleje idealnie sprawdza się również jako dodatek do balsamu w ten sposób możemy go wspaniale wzbogacić a konsystęcja staje się nieco delikatniejsza. Aby produkt lepiej się wchłaniał należy aplikować go na wilgotną skórę. Dla mnie najwygodniej jest gdy olejki aplikuję podczas kąpieli, nadmiar usuwam wodą a gdy wychodzę z wanny nie muszę już nakładać balsamu.



Olejek do twarzy - kiełki owsa

_________________________________

Olejek do twarzy najlepiej nakładać w niewielkich ilościach, masując skórę do momentu gdy produkt się wchłonie. Konsystencja oleju jest dosyć lekka więc nie ma problemu z wchłanianiem. Bardzo podoba mi się zapach, olejek pachnie jak eleganckie perfumy. Największą zaletą produktu jest to iż świetnie nawilża. Kolejnym dużym plusem jest łagodzące działanie, olejek wspaniale koi wszelkie podrażnienia na mojej twarzy. Uwielbiam masaż olejkiem po peelingu wtedy moja skóra świetnie się regeneruje oraz wchłania wszystkie składniki odżywcze.

 

Olejki opakowane są w czarne kartonowe pudełka, które dobrze chronią je przed uszkodzeniem. Na opakowaniach zawarto wszystkie ważne informacje dotyczące sposobu używania oraz działania produktów. Olejki znajdują się w masywnych szklanych buteleczkach. Do aplikacji służy wygodny dozownik z pompką. Mechanizm działa bez zarzutu, nie zacina się bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku do użycia. Olejki prezentują się świetnie są delikatne i eleganckie.



Olejki dostępne na stronie Nova Kosmetyki



Komentarze:

  1. Taki olejek do ciała chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejki do ciała lubię, ale do twarzy już dużo mniej :)
    PS Ale masz piękne te podgrzewacze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za olejkami, według mnie lepiej jest kupić jakiś balsam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę balsamy, ale ten olejek jest warty sprawdzenia :)

      Usuń
  4. całą moją uwagę przykuły piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że coś przykuło twoją uwagę :)

      Usuń
  5. Ja jeszcze tego typu kosmetyków nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez wątpienia ... to dla mnie :)
    Jego zalety w kierunku mojej cery :)
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli posiadasz suchą to na pewno :)

      Usuń
  7. Kupiłam, korzystałam i jestem mega zadowolona. Kosmetyki są wydajne więc nie trzeba wydawać majątku :) Byłam trochę sceptyczna, bo wolę balsamy, ale ten olejek jest wyjątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda olejek to wspaniała alternatywa dla balsamu :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS