Bomb Cosmetics szampon w kostce


Szampon w kostce to kosmetyk który zawsze mnie bardzo intrygował, jednak nigdy nie miałam odwagi by po niego sięgnąć. Nie wiem dlaczego, kojarzył mi się z mydłem w kostce za którym to zbytnio nie przepadam gdyż podrażnia moją skórę. Ciekawość jednak jest silniejsza, dlatego też zdecydowałam się by wypróbować szampon Bomb Cosmetics. Po pierwszym zastosowaniu moje zaskoczenie było ogromne.





Suchy szampon to okrągła kosteczka, która po otwarciu delikatnie się kruszy, jednak już po pierwszym kontakcie z wodą jej konsystęcja staje się jednolita. Szampon w swojej strukturze zawiera cząsteczki płatków róż co wygląda wspaniale. Produkt posiada piękny kwiatowy zapach który bardzo długo utrzymuje się na włosach. Przed pierwszym użyciem miałam obawy że szampon nie będzie się pienił a przez to nie oczyści odpowiednio moich włosów. Moje zdziwienie było ogromne gdy potarłam suchą kosteczką po mokrych włosach, wystarczyły dwa delikatne ruchy a na moich włosach pojawiła się ogromna ilość piany. Szampon dobrze oczyszcza włosy oraz odświeża skórę głowy. Po umyciu włosy są puszyste i pięknie pachną.

Kosmetyk jest bardzo łatwy w aplikacji, wystarczy potrzeć kostką 2 razy po mokrych włosach by uzyskać  intensywną pianę. Masujemy nim skórę głowy i spłukujemy.



Szampon opakowany jest przeźroczystą folią zabezpieczającą. Dodatkowo opakowano go tekturowym kartonikiem na którym zawarto wszystkie ważne informacje dotyczące składu oraz zastosowania. Opakowanie zawiera 50 g produktu. Pudełeczko jest minimalistyczne, prezentuje się uroczo.




Produkty dostępne w sklepie internetowym Blisko Natury  

 

Komentarze:

  1. He he czego to już nie wymyślą - fajna kostka z chęcią bym wypróbowała :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale ludzka wyobraźnia nie zna granic. Pierwszy raz widzę, ale bardzo mi się podoba wygląd tej kosteczki :)

      Usuń
    2. To prawda szampon w takiej formie jest bardzo pomysłowy :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy umialam bym siem przestawic z 'tradycyjnego' szmaponu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam ale nie ma żadnej różnicy :)

      Usuń
  3. Mam ten szampon, już się niestety kończy, ale bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo chciałam mieć szampon w kostce z Bush, nie wiedziałam, że BOMB COSMETICS
    Również ma takie ciekawostki w swoim asortymencie. Z tej marki miałam fajne kule do kąpieli i świecę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi jeszcze szampon w kostce z Lasha :)

      Usuń
  5. Kosmetyki bomb cosmetics są trochę jakby podróbką Lasha, ale ich ceny są zdecydowanie mniejsze, a jakoś podobna, więc po co przepłacać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z Lasha nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków żałuję że dostępność jest znikoma :)

      Usuń
  6. już od dawna mam go na oku... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo długo kusiły w końcu uległam :)

      Usuń
  7. Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierwszy raz się spotykam z takim produktem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same odczucia jak Ty kiedyś - nie jestem do końca przekonana do takich szamponów. A jednak kuszą. :D Może kiedyś się zdecyduję na zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto wypróbować najwyżej się nie sprawdzi :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS