Shiseido Benefiance pianka oczyszczająca


Dziś napiszę o moim ostatnim pielęgnacyjnym odkryciu jakim jest pianka oczyszczająca Shiseido. Nie przepadam za żalami czy piankami do mycia twarzy gdyż zazwyczaj po zastosowaniu tego typu produktów moja skóra jest ogromie podrażniona. Bardzo cenie sobie wysoką jakość kosmetyków marki Shiseido dlatego też postanowiłam dać szansę temu produktowi i go wypróbować. Moja decyzja okazała się być słuszna gdyż kosmetyk okazała się być prawdziwym hitem.

 



  Pianka posiada gęstą kremową konsystęcję w biało perłowym kolorze. Znajdują się w nim maleńkie pomarańczowe kuleczki, które w czasie aplikacji nie są wyczuwalne. Pianka jest niezwykle wydajna, wystarczy bardzo mała ilość by pokryć całą twarz pianą. Produkt najlepiej aplikować na zwilżoną wodą skórę. Dużym zaskoczeniem było dla mnie to iż po zastosowaniu moja twarz nie jest w żadnym stopniu podrażniona. Kosmetyk nie wywołuje u mnie uczucia pieczenia czy ściągnięcia, czego zawsze się obawiam po zastosowaniu tego typu produktów. Pianka doskonale myje z wszelkich zanieczyszczeń i nie wysusza. Produkt posiada niestety również niewielkie wady jak np. mydlany zapach który niestety nie przypadł mi do gustu. Kolejną wadą jest że gdy dostanie się do oczu może odrobinę szczypać, moje oczy są bardzo wrażliwe może dlatego. Reasumując pianka jest dobrym produktem który na pewno zasługuje na uwagę. Drobne wady da się wybaczyć gdyż łagodne działanie wszystko wynagradza.



Kosmetyk otrzymujemy w papierowy kartonik, który świetnie chroni piankę przed uszkodzeniem. Opakowanie to miękka plastikowa tubka, przypominająca krem do rąk. Produkt zamykany jest twardą plastikową nakrętką. Do aplikacji służy niewielki dozownik z dziurką za pomocą którego możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku do użycia. Szata graficzna jest bardzo minimalistyczna, dzięki temu kosmetyk prezentuję się ładnie i elegancko.




Marka Shiseido istnieje już od 1893. Zaczęło się od małej apteki, jednak po jakimś czasie syn aptekarz postanowiła zmienić profil firemki z farmaceutycznej na kosmetyczną by rozpocząć produkowanie perfum, które bardzo szybko zyskały popularność. Obecnie firma posiada 25000 na całym świecie w których znajdziemy perfumy jak również kosmetyki do makijażu czy pielęgnacji. Firmę uznaje się za jedną z najstarszych która produkuje kosmetyki do pielęgnacji. Produkty te są bardzo wysokiej jakości, cieszą swą skutecznością oraz szybkim działaniem.


Komentarze:

  1. Bardzo się cieszę ze się sprawdziła i nie podraznila Twojej skory, ja mam swoich ulubieńców do twarzy wiec tymczasowo nie wyprobuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę ze się sprawdziła i nie podraznila Twojej skory, ja mam swoich ulubieńców do twarzy wiec tymczasowo nie wyprobuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zwykłe antybakteryjne mydełko w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie mozna zakupic? i w jakiej cienie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda opakowanie! Świetnie, że pianka sprawdziła się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię opakowania kosmetyków, tej firmy :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS