Biel i srebro w moim domu


Taca/ TU>  Wazon-  ptaszek/ TU> Świecznik/ TU>


Wystrój mojego mieszkania opiera się głównie na bieli z dodatkami odrobiny czerni oraz srebra. Zazwyczaj kolory te goszczą u mnie zimą, natomiast wiosną zaczynają dominować pastele. Jednak w tym roku postanowiłam pozostać przy moich ulubionych barwach, które staram się nieco ożywiać świeżymi, kolorowymi kwiatami. Bardzo dobrze czuję się z bielą w moim domu gdyż to kolor niezwykle zachowawczy, dzięki temu mogę dopasować do mojego wnętrza dodatki praktycznie w każdym kolorze. Dziś zaprezentuję wam jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych.











Taca/ TU>  Wazon-  ptaszek/ TU> Świecznik/ TU>

 


Komentarze:

  1. Pięknie się to wszystko komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra <3 świeczka dodaje uroku :)
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świece obowiązkowo muszą u mnie być :)

      Usuń
  3. Wow, pięknie, niesamowicie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dodatki, pasowałyby takie u mnie w sypialni do białych mebli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do jasnych mebli myślę że będzie idealnie :)

      Usuń
  5. śliczny wazonik i do tego piękny bukiet.

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie dekoracje są zawsze takie świeże i ładne. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wyjątkowy talent dekoratorski. piękny bukiet

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS