Pomysł na piękny balkon - inspiracje


Balkon to bardzo często zapomniana część domu z której najrzadziej korzystamy. Dziś chciała bym pokazać wam jak można go pięknie zagospodarować, tak by stał się miejscem w którym najchętniej spędzamy wolne chwile. Przed wszystkim warto zainwestować w niewielkie a zarazem wygodne meble ogrodowe. Niezbędne są również pięknie kwitnące zielone rośliny, które wspaniale ożywiają oraz nadają charakteru. Szukając inspiracji na zagospodarowanie mojego balkonu, natknęłam się na te piękne zdjęcia, postanowiłam również z wami się nimi podzielić, może kogoś również zainspirują.










 Użyte zdjęcia znalezione w Google



Komentarze:

  1. Niektóre są naprawdę piękne <3 U mnie na balkonie na razie są tylko drewnianie krzesełka z poduchami i stolik (z kwiatów chwilowo zrezygnowaliśmy, bo nasz niespełna 3 miesięczny pieseł wszystko zjada), ale przyznaję, że marzy mi się zabudowanie balkonu, żebym mogła zagospodarować go tak na 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję że uda mi się to zrobić :)

      Usuń
  2. Zachwycające inspiracje, chyba wykorzystam niektóre pomysły u siebie na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły są bardzo ciekawe więc na pewno coś wykorzystasz :)

      Usuń
  3. Pierwsza propozycja podoba mi się najbardziej. Pewnie z uwago na nastrojowe światło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe inspiracje, aż chce się spędzać czas na takich balkonach. Najbardziej spodobała mi się propozycja pierwsza i ostatnia.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takim balkonie to czysta przyjemność :)

      Usuń
  5. Cudne :D Szkoda, że ja nie mam balkonu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju... ja musze u siebie coś na balkonie wymyślić, bo taki pusty jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne inspiracje, niestety nie mam balkonu. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł :) a może coś takiego u siebie ? gdyż czuła bym się jak w królewstwie :)
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy najbardziej uroczy, w moim stylu, piękne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie pierwszy również jest najpiękniejszy :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS