Yankee Candle Cafe Culture Kolekcja Q2


Kolekcja Q2 okazała się być dla mnie całkowicie zaskakująca, na lato spodziewała się raczej świeżych, orzeźwiających zapachów. Yankee Candle w tej serii postawiło na słodkie ciasteczkowe nuty z czego bardzo się cieszę gdyż właśnie takie zapachy lubię najbardziej. Dziś zaprezentuję wam kolekcję Cafe Culture Yankee Candle z Mydlarni ChocoBath.





CAPPUCCINO TRUFFLE

_______________

Wosk posiada intensywny odcień brązu, dlatego też sądziłem że będzie to bardzo mocny zapach, jednak okazało się całkiem inaczej. Cappuccino Truffle pachnie słodko, czekoladowo wyczuwam w nim lekko orzechową nutę przełamaną aromatem energetycznej kawy. Sumując zapach według mnie pachnie orzechowym cappucccino. Nie jest to aromat w żadnym stopniu ciężki czy przytłaczający.




PAIN AU RAISIN

____________

Tego zapachu byłam chyba najbardziej ciekawa, gdyż uwielbiam rodzynki. Wosk okazał się być moim ulubieńcem z całej trójki. Pachnie przepięknie, na sucho wyczuwam w nim nuty wanilii przełamane pikanterią koniaku. Zapach podczas palenia ładnie się rozwija i roztacza aromat, maślanych bułeczek z rodzynkami i cynamonem.



TARTE TATIN

____________

Gdy po raz pierwszy odpaliłam wosk pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi do głowy, było związane z jabłkiem pieczonym na patyku w ognisku. Zapach jest bardzo aromatyczny wypełniony korzennymi nutami. Na pierwszy rzut wysuwa się aromat cynamonu, bardzo wyraźnie wyczuwalny jest również zapach wanilii. 



Woski znajdziecie w Mydlarni ChocoBath


Komentarze:

  1. cappuccino trufle było moim faworytem po wczytaniu się w zapowiedzi producenta i kupiłam prawie w ciemno:) natomiast pain au raisin pokochałam przez przypadek:) wzięłam wosk na spróbę i zapomniałam kompletnie zostawiając go w torebce, po jakimś czasie torebka zaczęła mi cudnie pachnieć, a ja przypomniałam sobie o wosku:) i tak poszłam i zakupiłam świecę - uwielbiam ten zapach ja i moi najbliżsi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam dawno ich produktow

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie zdążyłam wypalić z tej trójki jedynie pierwszy Capuccino Truffle i bardzo lubię takie zapachy :D Nie mogę doczekać się kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej polubiłam Pain Au Raisin :) Cudowny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mm je wszystkie ale żadnego jeszcze nie paliłam. Na sucho te jedzeniowe zapachu cudownie pachną. Kawowa trufla wydawała mi się bardzo intensywna, zobaczymy jak będzie podczas palenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również myślałam że będzie mocna jednak okazała się być dla mnie łagodna :)

      Usuń
  6. Udała im się ta seria, moim ulubieńcem też są rodzynki:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS