GoCranberry moja naturalna pielęgnacja ciała


Kosmetyki naturalne to produkty po które sięgam najczęściej, gdyż moja skóra toleruje je najlepiej. Produkty GoCranberry to kosmetyki hipoalergiczne oparte na naturalnych składnikach, bez parabenów i innych konserwantów. Uwielbiam bogactwo najlepszych składników które kryją w sobie te niepozorne pudełeczka.





Cukrowy Peeling Do Ciała z Masłem Shea i Olejem Żurawinowym KLIK>

________________________________________

 

Naturalny peeling to kosmetyk który zawsze gości na mojej łazienkowej półce. Uwielbiam je gdyż to bogactwo najlepszych składników prosto z natury. Cukrowy peeling GoCranberry posiadabardzo gęstą konsystęcję w białym kolorze. Produkt zawiera w swej strukturze dosyć duże cząsteczki brązowego cukru. Zapach jest również bardzo przyjemy, kosmetyk pachnie świeżo i energetycznie. Peeling jest idealny dla osób lubiących mocne zdzieraki, jak na przykład ja. Kosmetyk pięknie wygładza oraz niweluje martwy naskórek. Peeling doskonale nawilża gdyż składa się z oleju żurawinowego, masła shea oraz oleju z winogron. Po zastosowaniu skóra nie wymaga dodatkowego nawilżania balsamem. Produkt pozostawia na skórze delikatną powłokę która bardzo szybko wchłania się.

 

 Bogate Masło Do Ciała KLIK>

_________________________

Uwielbiam naturalne masełka do ciała jednak ich niesamowicie twarda konsystęcja skutecznie zniechęca mnie do ich stosowania. Bałam się że i w tym przypadku będzie tak samo, miłym zaskoczeniem była pierwsza aplikacja. Po umieszczeniu szpatułki w maśle okazało się iż produkt posiada mięciutką i delikatną konsystęcję, swoim wyglądem oraz strukturą bardzo przypomina zastygły olej kokosowy. Kosmetyk posiada bardzo subtelny żurawinowy zapach. Aplikacja nie stwarza żadnych problemów, masełko równomiernie i bardzo szybko się rozprowadza. Produkt pozostawia na skórze tłustą powłokę która szybko się wchłania więc nie musimy martwić się zabrudzeniem ubrań. Masło doskonale nawilża oraz odżywia skórę. Po zastosowaniu znika problem z przesuszoną, łuszczącą się skórą. Poziom nawilżenia znacznie wzrasta, kosmetyk daje komfort nawodnionej skóry nawet przez kilka dni.



Solny Peeling Do Ciała z Masłem Shea i Solą z Bochni KLIK>

_______________________________________________

Solny peeling posiada gęstą, zbitą konsystęcję w białym kolorze. Zapach jest nieco inny niż peelingu cukrowego, tutaj najbardziej wyczuwalny jest aromat soli z Bochni. Struktura peelingu jest delikatna gdyż drobinki soli są niewielkie. Kosmetyk idealnie nadaje się do odprężającego masażu skóry. Peeling świetnie radzi sobie z wygładzaniem oraz usuwaniem martwego naskurka.  Bogactwo składników nawilżających sprawiają iż skóra jest doskonale odżywiona. Podobnie jak przy cukrowym peelingu nie ma potrzeby dodatkowego nawilżania po zastosowaniu produktu.




Produkty dostępne na stronie Nova Kosmetyki

 


Komentarze:

  1. Peeling solny chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam peeling i uwielbiałam go, był wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten solny peeling miałam i niby był ok, ale jakoś nie do końca go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam z nimi przyjemności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marka niesamowicie mnie kusi głównie dzięki żurawinie. Najchętniej skusze się na peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten peeling mnie ciekawi :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam krem do twarzy tej firmy i był na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ta marka, prędzej czy później, na coś pewnie się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja uwielbiam takie naturalne produkty ...ten peeling kusi;)
    p.s są może w sklepie internetowym jakieś zniżki czy zawsze się płaci za dostawę?;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio marzył mi się taki mocny zdzierak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym poużywała tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam masełko i byłam zachwycona ♥

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS