Mokosh Glinka biała - zastosowanie


Dziś chcę przybliżyć wam właściwości glinki białej. Produkt przeznaczony jest przede wszystkim dla osób posiadających wrażliwą cerę ze skłonnością do łuszczenia, oraz skóry dojrzałej. Kosmetyk w swym składzie zawiera mikroelementy które doskonale łagodzą podrażnienia.

 


Glinkę należy wymieszać z wodą lub hydrolatem  do uzyskania jednolitej konsystencji. Osoby posiadające bardzo suchą skórę mogą stworzyć mieszankę z oleju i glinki. Produkt stosujemy z letnią wodą, ja nakładam ją na twarz jako maseczkę. Należy jednak pamięć by nie dopuścić do tego by glinka zaschła na skórze gdyż wtedy traci swoje właściwości. 

Bardzo lubię działanie białej glinki gdyż doskonale oczyszcza moją cerę z wszelkich niedoskonałości. Koloryt skóry jest ładnie wyrównany a skóra zmatowiona. Produkt doskonale odświeża oraz łagodzi podrażnienia.



Kosmetyk znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml. Zamykanie to aluminiowa nakrętka. Przy otwieraniu należy uważać by glinka się nie rozsypała. Opakowanie jest zabezpieczone naklejką która łączy nakrętkę ze słoiczkiem, dzięki temu mamy pewność że nikt wcześniej nie otwierał pudełeczka. Na zewnątrz znajduje się naklejka na której zawarto wszystkie ważne informacje dotyczące produktu.



Produkt dostępny w sklepie internetowym Mokosh

Kosztuje 22.90 zł

 


Komentarze:

  1. biała glinka najlepiej nadaje się do mojej skóry . tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zrobiłaś taki post - mam ten produkt z shinyboxa, ale jeszcze nie używałam, chyba zrobię sobie dziś maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale po pierwszym użyciu białej glinki wysypało mi całą twarz niedoskonałościami i leczyłam to z 2 miesiące - więcej boję się próbować, bo normalnie nie mam problemów z cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zamówię tą glinkę, bo moja skóra chętnie ją przetestuje :) Cena nie jest za wysoka, więc się skuszę :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam białą glinkę, jest tak uniwersalna i delikatna, że chyba dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta marka, wkrótce będę miała olejek arganowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam wielu różnych glinek, ale biała to chyba moja ulubiona - jest najbardziej uniwersalna i delikatna. Lubię dodawać jej np do szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię glinki, ale tej akurat jeszcze nie miałam. Wszystko przede mną :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam chyba wszystkie glinki oprócz białej, muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS