Dobre i tanie kosmetyki do makijażu


Dziś przygotowałam dla Was wpis poświęcony tanim a przede wszystkim dobrym kosmetyką do makijażu. Kosmetyki marki Catrice są dostępne praktycznie wszędzie a ich ceny są naprawdę bardzo niskie, więc każda z nas może bez obaw zainwestować w te produkty. Mój kuferek mieści w sobie kosmetyki różnych marek od selektywnych po te tańsze drogeryjne, które bardzo często nie odbiegają jakością od bardzo drogich produktów. Dlatego też myślę że warto poznawać różne marki by mieć swoje obiektywne porównanie.




Korektor Allround - Allround Concealer

__________________________

Korektor to kosmetyk który używam raczej sporadycznie, gdyż moja skóra nie wymaga większego krycia. Jednak czasem pojawiają się u mnie jakieś niedoskonałości które chcę skutecznie zamaskować, wtedy sięgam właśnie po korektor. Kosmetyk marki Catrice jest bardzo dobrze napigmętowany, dzięki temu już po jednej aplikacji uzyskujemy dobre krycie. Produkt posiada kremową konsystęcję i świetnie się rozprowadza. Trwałość również nie budzi zastrzeżeni, maskuje przez kilka godzin. 




Podkład we fluidzie Nude Illusion

_______________________

Dobry podkład to podstawa każdego makijażu, dlatego też musimy rozważnie dobierać go do rodzaju oraz odcienia naszej cery. Mimo iż sporadycznie sięgam po płynne podkłady (wolę te w sypkiej formie) Podkład Catrcie bardzo przypadł mi do gustu. Produkt urzekł mnie przede wszystkim swą lekką formą oraz niezwykle naturalnym wykończeniem na twarzy. Kosmetyk nie przesusza skóry i nie podkreśla suchych skórek. Podkład doskonale wyrównuje koloryt oraz stapia się z moją skórą.  

 


 Cienie do powiek Liquid Metal 

_________________________

 Metaliczne cienie to zdecydowanie mój hit od Catrice. Posiadam dwa odcienie złoty 030 oraz granatowy 110 a teraz mam wielką ochotę na inne kolorki. Cienie są bardzo mocno napigmętowane i utrzymują się na moich powiekach przez cały dzień. Tworzą jednolitą taflę pięknie błyszczącego koloru. Bardzo podoba mi się to że cienie są drobniutko zmielone, dzięki temu nie widać w nich brokatowych drobin za którymi zbytnio nie przepadam. Cienie są naprawdę piękne i szczerze polecam je osobą lubiącym błyskotki w makijażu.




Paletka cieni do powiek Absolute Bright

___________________________

Myślę że jet to najbardziej uniwersalny produkt z całej oferty. Paleta posiada neutralne kolorki które idealnie nadają się do wykonania makijażu dziennego. Osoby preferujące delikatny makijaż znajdą w niej 6 dobrze napiętnowanych kolorów. Cienie dobrze się aplikują i dają satynowe wykończenie. Kolor utrzymuje się bez bazy praktycznie przez cały dzień.




Made To Stay Smoothing Lip Polish

____________________________

Bardzo polubiłam się z tym produktem już od pierwszego użycia. Kosmetyk posiada świetny aplikator który idealnie i jednolicie pokrywa usta soczystym kolorem. Konsystencja lakieru jest delikatna, mokra nie jest lepka, za co duży plus gdyż nie lubię takiego uczucia na ustach. Posiadam odcień 080 który jest bardzo zbliżony do koloru moich ust, idealnie nadaje się na co dzień. Produkt nie posiada w swej strukturze drobinek, na ustach pozostawia jednolitą, piękną błyszczącą taflę .




 Pomadka do ust - Ultimate Colour –Lip Colour

____________________________________

 Dużą zaletą produktu jest świetna pigmentacja. Wystarczy jedno pociągnięcie by usta były jednolicie pokryte intensywnym kolorem. Pomadka jest bardzo kremowa, daje na ustach matowe wykończenie. Mimo tego iż jest matowa nie przesusza oraz nie podkreśla suchych skórek. Posiadam odcień On The Pink nr. 390 to bardzo ładny lekko przygaszony odcień różu. Jestem bardzo ciekawa innych kolorów.

 

Więcej informacji na temat produktów znajdziecie na stronie Catrice




Komentarze:

  1. Podoba mi się odcień tej pomadki do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne cienie do powiek Liquid Metal chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kosmetyki Catrice faktycznie warto zwrócić uwagę. Fajne mają jeszcze kredki do brwi i pudry wykończeniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień pomadki, chyba się skuszę i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten korektor z Catrice bardzo mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się paletka i ten granatowy cień :)
    Osobiście z Catrice mam tylko kamuflarz, ale to już jest miłość do grobowej deski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład Nude Illusion jest świetny, często go używam :) Kosmetyki z Catrice bardzo lubię, uważam, że produkty są naprawdę dobrej jakości za rozsądną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale pojedyncze cienie mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład i pomadka kiedys u mnie zawita ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś boję się takiej taniej kolorówki - mam bardzo wrażliwe oczy i suchą skórę na policzkach...:(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się prawie nie maluję ale cienie Liquid Metal wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor pomadki. Ciekawe rzeczy :)

    Pozdrawiam klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka do ust ma świetny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie pomadki :) Kolor jak najbardziej dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Recenzja świetna ale sięgnij po słownik kiedy coś piszesz.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS