Łazienka Black White - inspiracje




Aktualnie jestem na etapie projektowania oraz urządzania przestrzeni w moim nowym domu. Bardzo mnie to cieszy i z wielką przyjemnością wybieram kolory oraz przedmioty które znajdą się w nowym wnętrzu. Wszelkie inspiracje są dla mnie jak najbardziej mile widziane, dlatego też ciągle szukam nowych pomysłów oraz inspiracji które mi w tym pomogą.

Dziś zapraszam na post w którym zaprezentuję Wam kilka inspiracji na urządzenie łazienki w bieli i czerni. Myślę że za jakiś czas będę mogła pokazać wam mój, już urządzony dom. 

 








  Użyte zdjęcia zostały znalezione w google

Komentarze:

  1. Uwielbiam połączenie czerni z bielą... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 5 od dołu są super

    Serdecznie zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne , bardzo podobają mi się połączenia bieli z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, ale i tak wolę naturalne kolory ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna łazienka! mogłabym w takiej przesiadywać godzinami heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się biało czarne łazienki w stylu glamour. ze srebrnymi lub złotymi akcentami.

    OdpowiedzUsuń
  7. czern nigdy nie byla w moim stylu jesli chodzi o lazienke:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczne kolorki, a wyglądają przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarny żyrandol z drogiego zdjecia jest świetny.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS