Jak zapobiec nadmiernej utracie wody - Murier Skin Repair M-SRc


Odpowieni poziom nawilżenia skóry jest bardzo ważny, zarówno latem jak i zimą powinniśmy pamiętać o naszej skórze. Wakacje są okresem w którym szczególnie musimy o tym pamiętać, gdyż słońce oraz słona woda morska niekorzystnie wpływają na stan cery. Dziś zaprezentuję wam produkt który bardzo pomaga mi w okresie letnim odpowiednio zabezpieczać oraz pielęgnować moją skórę.






Produkt posiada żelową formę, która jest bezbarwna przeźroczysta. Preparat ma bardzo lekką konsystęcję, dzięki temu szybko wnika w skórę. Po zastosowaniu na skórze zostaje delikatna sylikonowa powłoka która po kilku minutach wnika w skórę i staje się niewyczuwalna.

Kosmetyk błyskawicznie, optycznie wygładza skórę. Film który pozostawia na twarzy powoduje iż światło które pada na twarz jest rozproszone dzięki temu drobne mankamenty są niewidoczne.

Preparat jest bardzo delikatny, nie podrażnia. Po zastosowaniu skóra staje się ukojona, dyskomfort oraz podrażnienia ustępują.

Moja cera jest pięknie wygładzona oraz nawodniona. Poziom nawilżenia mojej skóry nareszcie jest prawidłowy a dzięki temu moja twarz wygląda świeżo i promiennie.

 



Kosmetyk umieszczony jest w białym tekturowym pudełku, które bardzo dobrze chroni przed uszkodzeniem podczas transportu. Opakowanie to męka plastikowa tuba o pojemności 40 ml. Do aplikacji służy podłużny dozownik z niewielką dziurką za pomocą której możemy precyzyjnie aplikować odpowiednią ilość preparatu do użyci. Tubka jest bardzo miękka co znacznie ułatwia nam aplikacje.



Preparat dostępny na stronie producenta Murier TU

cena/ 149 zł

Komentarze:

  1. Ta marka szalenie mnie ciekawi :) Ale ceny na razie nie na moją kieszeń :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie miałam styczności z kosmetykami Murier... Fajne ma działanie ten krem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem ale tak prywatnie chyba nigdy go bliżej nie poznam ze względu na cenę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki Murier są fantastyczne, moja skóra też ma skłonności do przesuszeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem posiada w swoim składzie silikon! kupiłam go za namową sprzedawcy i pożałowałam juz po pierwszym użyciu. Krem na twarzy się roluje, a suche skórki są bardziej widoczne niż bez kremu!Czuje sie go na twarzy... zero nawilzenia. Dodatkowo serum z witamina C zastosowany na noc nie spełnia oczekiwań, trudny do nakładania szybki wysycha. NIE POLECAM! żałuję wydanych pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam rolowania. Być może nałożony był za grubą warstwą. Jestem makijażystką i używam go jako baza pod makijaż. Klientki bardzo często pytają co to za super kosmetyk, że tak momentalnie nawilża i wygładza. Serum nie wysycha, tylko się wchłania ;)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS