Czym czesać włosy - ulubione szczotki


Pytanie zawarte w tytule może dla niektórych być banalne i oczywiste, jednak nie jest tak do końca. Wiele osób sięga po zwyczajne produkty typu grzebień bądź najzwyklejsza szczotka. Jednak kobiety które interesują się tematami włosowymi wiedzą że istnieją jeszcze inne produkty, które niezwykle ułatwiają nam tę czynność. 

Niestety posiadam cienkie włosy z  dużą tendencją do wypadania, dlatego też z dużym zainteresowanie podchodzę do produktów które pomogą mi zniwelować ten problem. Dziś chciała bym zaprezentować Wam moje trzy ulubione szczotki które są dla mnie niezwykle pomocne.

 

 

 Tangel Teeze

____________

 

Patrząc z perspektywy czasu zastanawiam się jak wcześniej mogłam funkcjonować bez tego produktu. Różnica między czesaniem zwykłą szczotką a Tangle Teezer jest kolosalna. Czesząc włosy tą szczotką nie odczuwamy dyskomfortu szarpania czy ciągnięcia włosów.

Muszę się przyznać iż po pierwszym użyciu byłam rozczarowana i nie rozumiałam w czym tkwi fenomen tej szczotki. Negatywnie zaskoczyło mnie to że, szczotka rozczesuje włosy tylko z góry a pod spodem zostają poplątane. Jednak po czasie zrozumiałam że produkt rozczesuje włosy warstwo, trzeba kilku przeciągnięć by całkowicie rozczesać włosy. Dzięki temu włosy są dokładnie rozczesane bez ciągnięcia i wyrywania. Szczotka świetnie rozczesuje a włosy nabierają ładnego połysku i nie elektryzują się. Produkt jest solidny i trwały, szczotka upadła mi już wiele razy na płytki, bez żadnego uszczerbku. Jednak po czasie zauważyłam przetarcia na jednym boku, widoczne na zdjęciach oraz odkształcone na boki wypustki. Jednak to w żadnym stopniu nie przeszkadza w jej użytkowaniu. Produkt doskonale dopasowuje się do kształtu ręki oraz głowy, dzięki temu czesanie jest przyjemniejsze. Szczotka stała się dla mnie absolutnym hitem i nie wyobrażam sobie czesania, moich włosów bez niej. 

 

 

Szczotka z naturalnego włosia dzika 

_______________________

 

Moją przygodę z naturalnymi produktami do włosów zaczęłam właśnie od tej szczotki. Gdy po raz pierwszy czesałam nią włosy, od razu wiedziałam że będzie moim hitem. Podczas czesania wykonujemy również niezwykle przyjemny i relaksujący masaż, co uwielbiam. Produkt świetnie masuje, jednak nie podrażnia wrażliwej skóry głowy. Szczotkę cenię sobie szczególnie zimą, gdyż świetnie czesze i wygładza napuszone włosy. Po zastosowaniu włosy się nie elektryzują, co jest bardzo uciążliwe zwłaszcza po ściągnięciu czapki. Włosy stają się lekko uniesione u nasady oraz pięknie błyszczą.

 Produkt nie sprawia również żadnych trudności w utrzymaniu czystości. Sprężyste włosie myję delikatnym szamponem a włosy usuwam grzebieniem.




Foltene Vibractive szczotka pobudzająca wzrost włosów

__________________________________ 


 Zacznę może od przedstawienia wam, technicznej strony szczotki. Produkt otrzymujemy opakowany w przeźroczyste, plastikowe pudełko. Wewnątrz znajduje się szczotka oraz dwie baterie, które ją zasilają. Baterie umieszczamy w rączce po wewnętrznej stronie. Produkt posiada również włącznik z dwoma stopniami mocy wibrowania. 

Szczotka jest dwustronna, druga strona główki wyposażona jest w niewielkie okrągłe wypustki masujące.

 

Delikatne wibracje szczotki powodują poprawę mikrokrążenia skóry oraz pobudzają cebulki włosa. Skóra głowy jest lepiej ukrwiona a dzięki temu wszelkie lecznicze kuracje jakie stosujemy lepiej wnikają w cebulki. 

Szczotkę staram się używać w miarę codziennie a jest zemną już od czerwca. Efekty jakie zauważyłam podczas kuracji to przede wszystkim szybszy wzrost oraz ograniczenie wypadania włosów co najmniej w 50%

Jestem bardzo zadowolona z działania szczotki gdyż wypadanie włosów było dla mnie dużym problemem z którym niestety nie łatwo sobie poradzić. 

 

Szczotka jest niewielka, bez problemu mieści się nawet w małej torebce. Gdy nie włamywaczy zasilania, może nam służyć zwyczajnie do czesania. 

Kolejne zastosowanie szczotki to masażer który znajduje się z drugiej strony. Okrągłe wypustki idealnie sprawdzają się do masażu napiętych mięśni karku oraz ramion. Masaż szczotką jest bardzo przyjemny i wspaniale rozluźnia napięte mięśnie.

 

 Myślę że patrząc na zaprezentowane prze zemnie szczotki, każda z was znajdzie tutaj coś dla siebie. Wiadomo są różne osoby z różnymi problemami, jednak wyżej pokazane produkty posiadają takie właściwości które powinny uporać się z wieloma problemami włosowymi.


Komentarze:

  1. Mam w planach zakup szczotki z naturalnym włosiem, tylko chcę troszeczkę większą niż ta na zdjeciu :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to idealna wielkość gdyż jest poręczna :)

      Usuń
  2. Ja bym musiała sobie kupić taką z naturalnego włosia dzika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym musiała sobie kupić taką z naturalnego włosia dzika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam szczotki Tangle Teezer, natomiast szczotką z naturalnego włosia jestem zachwycona. Nie wyobrażam sobie rozczesywania włosów bez niej :) ale tą szczotką pobudzającą wzrost włosów mnie zainteresowałaś. Jej użytkowanie musi być niezwykle przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie obie te szczotki są wspaniałe :)

      Usuń
  5. Mam tt i szczotkę z włosiem
    Ta ostatnia bardzo mnie zaekawiła
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam to również świetna alternatywa :)

      Usuń
  6. Tangle Teezer używam już trzeci rok i jest moich absolutnym hitem, mam kilka innych ale ta szczotka zawsze będzie numerem 1

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę odkopać moją szczotę z dzika, bo ostatnio ciągle męczę TT i D-Meli Melo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam TT, a teraz poluje na szczotkę z włosia dzika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od 1,5 roku używam tylko TT i jestem w niej zakochana :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS