LILY LOLO idealny zestaw do stylizacji brwi dla blondynek



Odpowiednio zaakcentowane brwi nadają charakteru całej naszej twarzy. Dlatego też każda kobieta powinna pamiętać o ich podkreślaniu w codziennym makijażu. Na rynku mamy dostęp do wielu produktów przeznaczonych do stylizacji brwi. Jednak nie jest łatwo dobrać dobry produkt, ponieważ gdy kosmetyk jest nieodpowiednio dobrany możemy uzyskać przerysowany efekt. Bardzo długo szukałam produktu idealnego na co dzień, przede wszystkim zależało mi na uzyskaniu bardzo naturalnego efektu. Jeżeli jesteście ciekaw czy mi się to udało, zapraszam dalej.




Muszę przyznać że nie przepadam za intensywnie podkreślonymi brwiami, gdyż czuję się w nich bardzo nienaturalnie. Jednak są takie sytuacje gdy jest to nieuniknione np. przy sesjach zdjęciowych, mocno zaakcentowane brwi są konieczne.

Na co dzień staram się podkreślać je bardzo subtelnie, największą uwagę skupiam na ich dokładnym wypełnieniu. Tutaj stał się dla mnie bardzo pomocny zestaw LILI LOLO.  Który składa się z cienia w chłodnym odcieniu oraz wosku. Kolor cienia posiada chłodny odcień który pięknie ujednolica jasne brwi. Nie znajdziemy w nim żadnych pomarańczowych, nienaturalnych tonów. Wosk dokładnie ujarzmia niezdyscyplinowane włoski i utrwala cień. Brwi są podkreślone pięknym odcieniem chłodnego brązu.





W ofercie dostępne mamy trzy warianty kolorystyczne, ja zdecydowałam się na najjaśniejszy odcień LIGHT. 

Zestaw znajduje się w niewielki okrągłym pudełeczku, zamykanym na zatrzask. Wewnątrz umieszczono lusterko oraz dwa pojemniczki z woskiem oraz cieniem. Opakowanie zostało bardzo solidnie wykonane, możemy go bez obaw przed samoistnym otwarciem wrzucić do kosmetyczki bądź torebki. 

 




Muszę również wspomnieć iż kosmetyk jest bardzo trwały a przy tym posiada delikatną formę, dzięki czemu jest praktycznie niewyczuwalny. Cień utrwalony woskiem utrzymuje się na brwiach przez cały dzień bez żadnych poprawek. 

Zestaw znajdziecie na stronie Costasy



Komentarze:

  1. Bardzo przyjemny produkty, chyba się za nim rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię mocno podkreślonych brwi, więc i ja pewnie byłabym nim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lily lolo bardzo bardzo lubię :) tego produktu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłaś dołączyć zdjęcie z efektem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zobaczyć, jak wygląda na brwiach! :) Ja mam ogromne ubytki i potrzebuję dorysować czymś dodatkowo włoski, ale czasem sięgam dodatkowo też po cień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jasny odcień a zdjęcia niestety nie oddają realnego efektu :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Również myślę nad taką wersją będzie idealna do zdjęć :)

      Usuń
  7. Szkoda, że nie wiem jak wygląda na brwiach. Może bym się skusiła.
    Ja sięgam po Inglota pomadę nr 12 i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS