Catrice metaliczne cienie Liquid Metal


 Zbliżają się święta oraz sylwester dlatego też wszystkie świecidełka w makijażu są jak najbardziej na czasie. Metaliczne cienie Catrice idealnie spisują się w makijażach imprezowych. Jakiś czas temu prezentowałam wam te cienie w mini recenzji zbiorowej, dziś chciałabym przedstawić je w bardziej szczegółowo.





Cienie Catrice liquid metal posiadają delikatną, satynową konsystęcję. Dobrze się rozprowadzają na powiece, nie pylą. Produkt możemy nakładać na sucho bądź na mokro w zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Głęboki, intensywny odcień uzyskujemy aplikując produkt na mokro. Cienie również świetnie wyglądają nakładane jako eyeliner.

Cienie tworzą jednolitą taflę pięknie błyszczącego koloru. Bardzo podoba mi się to że są drobniutko zmielone, dzięki temu nie widać w nich brokatowych drobin za którymi zbytnio nie przepadam. Produkt na bazie utrzymuje się u mnie przez cały wieczór. 

 


Cienie znajdują się w niewielkich plastikowych opakowaniach, zamykanych na zatrzask. Dolna część została wykonana z czarnego plastiku, zamykanie jest przeźroczyste znajdują się na nim złote napisy. Zatyczka dobrze przylega do opakowania, cień bez obaw przed otwarciem możemy wrócić do torebki bądź kosmetyczki.



Jeżeli szukacie pięknie błyszczących cieni w przystępnej cenie, myślę że produkt Catrice będzie idealny.


Komentarze:

  1. Ja je uwielbiam, mam swoje dwa ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna miałam je kupić, ale w mojej Naturze jak na złość usunęli szafę Catrice ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, wzdychałam do nich swojego czasu. Ostatnio nawet nie mam czasy buszować po drogeriach i pewnie sporo ciekawych, kosmetycznych perełek mnie omija...

    OdpowiedzUsuń
  4. te cienie są cudowne, pięknie błyszczą , idealne do makijażu karnawałowego

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolory! idealne na karnawał

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ten złoty mogłabym się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem jak jestem w Hebe nie mogę od nich oderwać oczu. Te cienie od Catrice są obłędne, ale niestety nie miałabym kiedy ich używać :(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS