Organique złoty peeling cukrowy


Naturalne peeling to zdecydowanie mój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji ciała. Produkt ten łączy wszystko to czego moja sucha skóra potrzebuje najbardziej. Jeżeli chodzi o peelingi nie mam swoich ulubieńców, bardzo lubię testować produkty różnych marek gdyż w ten sposób zawsze odkrywam coś nowego, lepszego. Dziś chciała bym zaprezentować wam kosmetyk Organique który na pewno zasługuje również na uwagę.

 



Zacznę od opakowania które prezentuje się niezwykle estetycznie i skromnie, za co duży plus. Pudełeczko w którym znajduje się kosmetyk jest plastikowe, przeźroczyste natomiast nakrętkę wykonano z metalu.  Wieczko zdobi naklejka z subtelną aplikacją oraz nazwą firmy. Opakowanie jest szerokie dzięki temu możemy swobodnie wydobywać odpowiednią ilość kosmetyku która jest nam potrzebna do aplikacji. Pojemność/ 200 ml cena/ ok.68 zł



Peeling posiada bardzo bogatą, gęstą konsystęcję w jasnym odcieniu. Mimo iż konsystęcja jest treściwa, produkt gładko się rozprowadza na skórze. Peeling składa się z delikatnych drobinek cukrowych zatopionych w maśle shea oraz olejku sojowym. 



Kosmetyk działa wspaniale na moją wrażliwą i przesuszoną skórę. Delikatne cukrowe drobinki, subtelnie masują oraz usuwają martwy złuszczony naskórek. Gdy wykonamy peeling skóra jest wspaniale wygładzona oraz nawilżona, produkt nie wywołuje podrażnień. Gdy wychodzę z wanny nie muszę dodatkowo natłuszczać skóry gdyż peeling pozostawia delikatną natłuszczoną powłokę. Skóra staje się gładka i miła w dotyku oraz pięknie pachnie subtelnym perfumowanym aromatem produktu.



Komentarze:

  1. Mam chyba próbeczkę, muszę odszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peelingi, tego jeszcze nie miałam :) Bardzo mnie nim zainteresowałaś, nie ukrywam, że będę się za nim rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno jest cudowny, nie miałam jeszcze kosmetyków z organique

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ten peeling to ja mam ogromną ochotę. W ogóle całą złotą serię do ciała chętnie bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i też go polubiłam ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się z nim jakoś nie polubiłam,za słaby to dla mnie peeling jeśli chodzi o uczucie ścierania

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie szukam idealnego peelingu, który złuszczy a pózniej nawilży moja skore po wakacjach, ten wydaje sie byc tym czego mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię peelingi, ale do Organique jakoś przekonać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię wszystkiego co ma drobinki ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna seria. Miałam krem do twarzy oraz pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie kosmetyki organique:) moze wypróbuje jak będzie na niego jakaś promocja:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS