Inspired By Joanna Krupa - zawartość


Pudełeczko Inspired By Joanna Krupa kusiło mnie od pojawienia się pierwszych informacji na jego temat. Byłam bardzo ciekawa co przygotowała dla nas Joanna przy współpracy z magazynem Gala. Szczerze mówiąc to nie wiedziałam czego mogę się tutaj spodziewać. Zawartość okazała się dla mnie bardzo dużym zaskoczeniem, gdyż nie spodziewałam się takich produktów. Jeżeli jesteście ciekawi co zawierało moje pudło, zapraszam dalej.






 Jak widzicie zawartość boxu to głównie kosmetyki pielęgnacyjne. Mamy tutaj produkty do pielęgancji włosów, twarzy oraz ciała. Oczywiście kolorówki również nie zabrakło w pudełku znalazł się znany mi już od kilku lat róż mineralny Amilie oraz urocza pomadka od Avon. 

Najbardziej zainteresowało mnie serum do biustu Esotiq, które ma powiększać oraz ujędrniać biust, zobaczymy czy będzie działać :)

Świetnie że w pudełku znalazła się duża wersja płynu micelarnego od Dermedic, jest to bardzo dobry produkt, zużyłam już kilka butelek i niezmiennie jestem cały czas zadowolona. Kiedyś bardzo lubiłam odżywki Schwarzkopf  więc mam nadzieje że i teraz produkt będzie dobrze się sprawdzał. Myślę że pozostałe kosmetyki równie dobrze się spiszą i będę zadowolona.

 Box zawierał również Voucher na zabiegi medycyny estetycznej, szkoda że do Szczecina jest tak daleko gdyż może skusiła bym się :)

Fajnie że nie zabrakło kuponów zniżkowych do różnych sklepów, dzięki nim możemy zaoszczędzić na zakupach.

Żałuje jednak iż w pudełeczku nie było żadnego gadżetu, było by to miłe uzupełnienie.

 

Pudełko dostępne na stronie Iinspiredby

 

 





Komentarze:

  1. Mnie z całej zawartości pudełka podoba się tylko pomadka, może ewentualnie Gliss Kur, ale można go kupić w większości drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo zadowolona z tego pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny ten dywanik ; ) muszę sobie taki sprawić ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie zawartosc pudeleczka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że będą tu zupełnie inne rzeczy :) Spodziewałam się po Dżoanie bardziej niedostępnych u nas produktów, szczególnie, że box był reklamowany jako zawierający drogie produkty. Ja to chyba nie pudełkowa po prostu jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już gdzieś tę zawartość i osobiście bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała masa fantastycznych kosmetyków:) Przynajmniej w kilka z nich muszę się zaopatrzyć, bo zapowiadają się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS