theBalm Instain pudrowy róż dla długotrwałego efektu


 Uwielbiam wiosnę wszystko budzi się do życia kwiaty pięknie pachną oraz kwitną. Wreszcie robi się cieplutko, jest pięknie. 

Kosmetyk kolorowy jakiego mi najbardziej potrzeba o tej porze roku to zdecydowanie róż. Moja skóra po zimie jest niestety bardzo blada i bez wyrazu. Dobry róż działa cuda, jeżeli jesteście ciekawi czy produkt Thebalm sprostał moim oczekiwaniom, zapraszam do czytania.





Jeżeli mnie znacie to oczywiście wiecie iż jestem uzależniona od kosmetyków thebalm. Posiadam wiele produktów tej marki i ciągle moja kolekcja się powiększ. Uważam iż są to jedne z najlepszych kosmetyków do makijażu. Dziś przygotowałam dla was kilka słów na temat różu instain.

Róże thebalm stosuje od bardzo dawna. Moje pierwsze egzemplarze znalazłam w mini paletkach marki. Bardzo się z nimi polubiłam, do tego stopnia iż były wykorzystane prze zemnie do ostatniego ziarenka. Muszę powiedzieć iż rzadko się zdarza abym jakiś róż wykorzystała do końca. Dlatego też zdecydowałam się na duże opakowanie. 

Oczywiście na pierwszą najistotniejszą rzeczą o jakiej muszę powiedzieć jest pigmentacja kosmetyku. Produkt posiada bardzo intensywny kolor. Wystarczy odrobina by uzyskać głębie kolor. Róż z łatwością się rozciera, dlatego też możemy bez problemu uzyskać pożądany odcień.



Opakowanie prezentuje się wspaniale jest piękne, kolorowe w stylu Pin-up. Pudełeczko wykonano z twardej tekturki, wewnątrz znajduje się lusterko, opakowanie zamykane jest na magnes. Produkt otrzymujemy dodatkowo zapakowany w wysuwaną tekturkę, która chroni przed otwarciem.



Podsumowując róż oczywiście mnie nie zawiódł. Jestem bardzo zadowolona z kosmetyku i bardzo chętnie po niego sięgam. Uważam iż swą jakością przewyższa nawet róże marek selektywnych. Muszę powiedzieć iż myślę już o zakupie kolejnych odcieni.

 


Komentarze:

  1. Piękne są ale ja chyba bym nie wykorzystała tego różu do końca, tym bardziej że taki wydajny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy codziennym stosowaniu szybko się zużywa :)

      Usuń
  2. Piękne są ale ja chyba bym nie wykorzystała tego różu do końca, tym bardziej że taki wydajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny odcień, odpowiadałby mi, widać, że nie jest bardzo pudrowy co jest zaletą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniowe odcienie są najpiękniejsze :)

      Usuń
  5. Śmieszne opakowania mają te róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziała bym raczej że urocze ;)

      Usuń
  6. Również uwielbiam theBalm 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjna jakość w pięknych opakowaniach :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się opakowania produktów The Balm :D Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła coś od nich wypróbować :D A róż ma rewelacyjną pigmentację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ich produkty mają wspaniałą pigmentację :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak to prawda prezentuje się świetnie :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS