Calvin Klein Contradiction woda perfumowana


Kochani jak mija Wam majówka, u mnie spokojnie bez szaleństw. Bardzo się cieszę że nareszcie pogoda przypominała sobie że jest wiosna. Troszkę się ociepliło i wreszcie z przyjemnością można spędzać czas na świeżym powietrzu. Dziś chciała bym zaprezentować wam jeden z moich wiosennych zapachów a jest to kolejna buteleczka od Calvina Kleina.

Jeżeli jesteście ciekawi czym pachnie zapraszam do czytania.




Na wstępie muszę powiedzieć iż jest to świeży zapach, więc myślę że większości osób będzie odpowiadać. Właściwie to jestem miłośniczą raczej ciężkich słodkich nut, jednak w ciepłe dni lubię coś lżejszego. Contradiction właśnie do takich  zapachów należ.

Najbardziej wyczuwalne dla mnie tutaj są aromaty kwiatowe przede wszystkim konwalia oraz jaśmin. Przebija się tu również woń róży oraz piwonii. Świeżości perfumą dodają owoce między innymi jeżyny oraz gruszka. Nie brakuje w nich również piżmowego charakteru.

 



Produkt opakowany jest w zafoliowany, papierowy kartonik. Chroni on kosmetyk przed uszkodzeniem podczas transportu. 

Opakowanie to szklana butelka o pojemności 100 ml. Flakonik został wykonany z grubego, przeźroczystego szkła. Znajduje się na nim jedynie delikatny napis z nazwą produktu. Ozdobą całości jest srebrna długa nakrętka wykonana z aluminium. Opakowanie jest minimalistyczne, prezentuje się elegancko.    



Uważam iż zapach jest idealny na wiosnę oraz lato. Woda pięknie pachnie świeżymi owocami oraz wiosennymi kwiatami. Buteleczka stanowi świetną ozdobę toaletki gdyż cieszy oko swą klasyczną elegancją. Myślę iż produkt może również być doskonałym prezentem dla bliskiej nam osoby.



Komentarze:

  1. Szkoda, że przez komputer nie można poczuć zapachu :) Poszukam go w perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Całkiem niedawno go także poznałam :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w ogóle nie znam zapachów Calvina Kleina., ale jeśli perfumy pachną tak jak je opisujesz tzn kwiatowo to na pewno skradłyby moje serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam, mam kilka buteleczek :)

      Usuń
  5. wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda prezentuje się uroczo :)

      Usuń
  6. Chyba nigdy nie miałam zapachu Calvina Kleina, ale lubię takie aromaty kwiatowo-owocowe :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS