Weleda Body Care cytrusowy krem pod prysznic


Dziś przygotowałam dla was kolejną recenzję kosmetyku marki Weleda. Jakiś czas temu prezentowałam Wam kremy, dziś kilka słów na temat produktu do kąpieli. Na wstępie muszę powiedzieć że dawno nie miałam tak dobrego produktu do mycia. Jeżeli jesteście ciekawi dlaczego zapraszam do dalszej części wpisu.




Krem pod prysznic posiada gęstą kremową konsystęcję w białym odcieniu. Swoją formą przypomina do złudzenia balsam do ciała, gdybym nie wiedziała iż jest to kosmetyk do mycia była bym przekonana iż jest to właśnie balsam. Produkt pachnie cytryną, jest to bardzo orzeźwiający aromat, który długo utrzymuje się na skórze. 

Największą zaletą kosmetyku jest to iż po kąpieli skóra jest idealnie nawilżona a dzięki temu nie wymaga dodatkowego natłuszczania. Uważam iż jest to świetne rozwiązanie gdy się spieszymy i nie mamy czasu na wcieranie balsamu. 

Wielkimi krokami zbliża się lato oraz upalne dni. Myślę że szybki prysznic z kosmetykiem o tak orzeźwiającym zapachu będzie dla wielu z nas wspaniałym ukojeniem. 



Opakowanie to plastikowa tuba o pojemności 200 ml. Tubka została wykonana z bardzo miękkiego plastiku, dzięki czemu możemy swobodnie dozować produkt w zależności od naszych potrzeb. Kosmetyk otwieramy za pomocą zatrzasku, wykonanego z twardego plastiku. Opakowanie jest praktyczne oraz bardzo wygodne w użyciu. 



Kosmetyki Weleda już od dłuższego czasu podbijają moje serce a moja ciekawość co do innych produktów tej marki jest coraz większa. Coś mi się wydaje że niedługo te produkty całkowicie zdominują moją pielęgnację :)


 


Komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również niedawno ją poznałam :)

      Usuń
  2. nie znam tej marki ale zapach cytrusów lubie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pachnie wyjątkowo naturalnie :)

      Usuń
  3. Przyznam się szczerze, że pierwszy raz widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc coś wypróbuj i daj znać co myślisz :)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dla mnie to kompletna nowość, ale cytrusowe kosmetyki zawsze darzę sporą sympatią :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS