Weleda Body Care arnikowy olejek - zastosowanie


Oleje to dla mnie temat rzeka, istnieje tak wiele rodzajów że właściwie nie wiem czy kiedykolwiek poznam je wszystkie. Zawsze gdy jestem przekonana że znam ich większość, odkrywam kolejne nowości. Produkt marki Weleda posiada niezwykle wszechstronne zastosowanie. Jeżeli interesuje Was jakie zapraszam do czytania.





Arnikowy olejek posiada rzadką oleistą konsystęcję w żółtym odcieniu. Produkt pachnie dosyć intensywnie ziołami. 

Jeżeli chodzi o działanie dla mnie największym atutem są jego intensywne właściwości przeciwzapalne i regenerujące. Dzięki którym produkt, doskonale sprawdza się w niwelowaniu siniaków jak również potłuczeń. Uwielbiam go także nakładać pod oczy, delikatny masaż pomaga zmniejszyć opuchliznę oraz zasinienia. 

Olejek podczas masażu rozluźnia mięśnie co przyczynia się do efektywnej walki z cellulitem. Uważam iż jest to chyba, jedyny produkt który pomógł mi w pewnym stopniu zniwelować cellulit oraz ujędrnić skórę.



Opakowanie produktu to pomarańczowy kartonik, który idealnie chroni produkt przed uszkodzeniem. Olej znajduje się w butelce z przyciemnionego szkła w odcieniu ciemnej zieleni. Kosmetyk zamykany jest biała, plastikową nakrętką. Olejek aplikujemy za pomocą dozownika z stoperem, który umożliwia nam wydobycie odpowiedniej ilości produktu do użycia. Opakowanie jest praktyczne oraz wygodne w użyciu.



Sumując jego wszystkie zalety stwierdzam iż produkt znalazł się w rankingu moich ulubieńców olejowych. Uwielbiam kosmetyki które posiadają tak wszechstronne zastosowanie gdyż w jednym produkcie mamy wszystko co najistotniejsze. 

Dajcie znać jakie Wy polecacie oleje, chętnie wypróbuje coś nowego. 

 


Komentarze:

  1. Zaciekawił mnie, lubię takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę markę, ale niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, musisz coś wypróbować :)

      Usuń
  3. Markę znam jedynie z blogów, sama nie używałam niczego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty stają się coraz bardziej popularne :)

      Usuń
  4. też uwielbiam kosmetyki, które można używać na różne sposoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zawsze szukam takich produktów które można wykorzystać na różne sposoby

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS