Top 3 najlepsze sypkie pudry



Puder to jeden z najważniejszych produktów do makijażu. Szczerze mówiąc to nie wyobrażam sobie dobrze wykonanego makijażu bez tego kosmetyku. Produkt ten pozwala nam ujednolić koloryt naszej skóry, oraz ukryć wszelkie mankamenty oraz niedoskonałości. Bardzo ważne jest aby pamiętać o doborze odpowiedniego odcienia, gdyż nieodpowiedni kolor może niestety dać odwrotny efekt.

Dziś chciała bym zaprezentować Wam moich trzech ulubieńców. Właściwie jeżeli chodzi o właściwości wszystkie są do siebie bardzo podobne, może właśnie dlatego je tak lubię. 





 Lili Lolo podkład mineralny SPF 15  

_______________________

 

podkład przede wszystkim pięknie kryje a przy tym ma bardzo naturalne wykończenie. Skóra muśnięta pudrem wygląda zdrowo i promiennie. Konsystencja produktu jest sypka, kosmetyk jest drobny, tworzy jednolity efekt. Puder ładnie stapia się z cerą nie tworzy smug czy widocznych przejść. Produkt jest delikatny dla skóry, nie powoduje problemów z przesuszaniem, nie zapycha. Osoby z wrażliwą skórą również nie muszą się obawiać, gdyż produkt nie podrażnia. 

Puder jest bardzo trwały, utrzymuje się przez wiele godzin bez żadnych poprawek. Posiadam dosyć jasną cerę dlatego też zdecydowałam się na podkład w odcieniu Warm Peach co było strzałem w dziesiątkę. Puder ma piękny ciepły odcień który idealnie komponuje się z moją skórą. Poziom krycia oczywiście możemy budować w zależności od naszych potrzeb, intensywność jest zależna od ilości nałożonych warstw. 

 


Artdeco high definition Loose Powder - Puder sypki nowej generacji 

______________________________

 

  Puder posiada bardzo drobno zmieloną, sypką konsystęcję. Dzięki temu iż puder jest drobniutki, pięknie stapia się z cerą dają niezwykle naturalne wykończenie. Efekt jaki daje to aksamitna lekko zmatowiona skóra. Kosmetyk ładnie odbija światło co powoduje iż wszelkie niedoskonałość są mniej widoczne. 

Puder nie sprawia żadnych problemów z aplikacją. Pięknie się rozprowadza nie tworząc przy tym smug czy plam. 

Największą zaletą jest niezwykle naturalny efekt jaki tworzy. Skóra prezentuje idealnie, zdrowo i promiennie.

Produkt jest delikatny dla skóry, nie powoduje problemów z przesuszaniem, nie zapycha. Osoby z wrażliwą skórą również nie muszą się obawiać, gdyż produkt nie podrażnia. 

Puder jest bardzo trwały, utrzymuje się przez wiele godzin bez żadnych poprawek. 




NYX puder HD studio photogenic 

___________________ 

Uwielbiam ten puder za świetne działanie oraz rewelacyjne opakowanie. Może zacznę od działania  produktu. Główną zaletą kosmetyku jest jego delikatna forma która pozostawia na twarzy niezwykle naturalne wykończenie. Świetnie radzi sobie z kryciem wszelkich niedoskonałości oraz przebarwień. Efekt jaki uzyskujemy to przede wszystkim gładka, zmatowiona skóra, która wygląda zdrowo i promiennie. Kosmetyk ładnie stapia się z moją cerą oraz wyrównuje jej koloryt. Trwałość również zasługuje na uznanie, gdyż puder utrzymuje się przez cały dzień. Niestety moje opakowanie sięga dna więc mogę podsumować iż kosmetyk nigdy mnie nie zawiódł. Produkt nie przesuszył mojej skóry, jak również nie zapchał. 

Teraz przejdę do opisu opakowania które również zachwyca. Kosmetyk znajduje się w czarnym plastikowym pudełeczku. Wewnątrz umieszczono lusterko oraz metalowy dozownik do aplikacji pudru. Puder zamykany jest klapką, którą otwieram za pomocą przycisku który umieszczono z boku. Jest to mój pierwszy sypki puder z tak dobrym dozownikiem. Aby wydobyć puder do użycia wystarczy przekręcić wierzchnią część otwartego opakowania, tak wykręcamy puder który wydostaje się przez niewielkie otworki w dozowniku.  Myślę że to idealne rozwiązanie dla sypkich pudrów, gdyż kosmetyk nie rozsypuje się a my z łatwością dozujemy odpowiednią ilość bez odsypywania. 


Myślę że każdy z przedstawionych powyżej produktów doskonale spisze się u większości. Posiadają one bardzo podobne do siebie właściwości, dlatego też są to pudry idealne do cery suchej lub mieszanej. 

Komentarze:

  1. Ja od pół roku nie używam pudru w ogóle i... już nei chcę do niego wracać. Płaski mat już nie jest modny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłusta cera również nie wygląda zbyt estetycznie ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie pudry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam ostatnio wibo, miałam kiedyś sypki puder, ale pamiętam że nie byłam zadowolona, bo szybko się skończył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie lubię gdy dobry kosmetyk zbyt szybko się kończy :)

      Usuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie Lili Lolo :)

    https://domatores.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że takich sypkich pudrów nie używam, bo wysuszają mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy skóra jest odpowiednio nawilżona nie powinno być żadnego problemu

      Usuń
  6. Podkład Lily Lolo znam i lubię. Oni mają jeszcze fajny puder jedwabny. Cudownie rozświetla. Z Twoich propozycji chętnie wypróbowałabym produkt firmy NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubieńcem jest puder HD z Inglota :) szczerze polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji testować ale na pewno kiedyś sięgnę

      Usuń
  8. Dobry puder to podstawa! Od kilku miesięcy najczęściej sięgam właśnie po pudry sypkie/mineralne. Bardzo lubię Lili Lolo, mam też pudry z Bare Minerals oraz podobny do twojego Nyx puder HD z MUFE - świetne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie puder ArtDeco i NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim nr 1 jest niezmiennie puder w kamieniu Sensique, ale wśród sypkich pudrów również znalazłam coś dla siebie. Szczególnie w szafach Joko i Kobo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę również obadać polecane przez ciebie pudry :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze z nimi styczności, w mojej kosmetyczce goszczą tańsze pudry. Uwielbiam sypki puder od Kobo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem również ciekawa pudru z Kobo

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS