PartyLite nowa wersja bryłek w szkle blue agave - peony


Dziś zaprezentuję Wam bryłki w szkle w nowej bardziej eleganckiej wersji.  Zapewne jak pamiętacie poprzednie szklaneczki były proste, raczej zwyczajne. Nowe prezentują się o niebo lepiej gdyż ich kształt jest zdecydowanie dużo ładniejszy. Zapachy o których napiszę należą do subtelnych letnich aromatów.



*Piwonia

miłośniczki kwiatowych zapachów będą na pewno zadowolone. Kwiatowe nuty brzoskwini łączą się tutaj z delikatną owocową słodyczą. Świeca po rozpaleniu roztacza piękny piwoniowy aromat jednak po jakimś czasie zaczynają uwalniać się słodkie nuty brzoskwini. Aromat jest delikatny jednak ma w sobie zdecydowane nuty. Świeca jest wspaniałą alternatywą na letnie wieczory. 

 



* Niebieska agawa

 Uwielbiam ten zapach, jest to zdecydowanie mój ulubieniec. Świeca pachnie przede wszystkim świeżością, czystością, jest idealnym dopełnieniem świeżo wysprzątanego domu. Najbardziej dla mnie wyczuwalne są orzeźwiające nuty wodne, które tu dominują. Również nie brakuje w niej kwiatowego aromatu jaśminu. Charakteru całości nadaje eleganckie piżmo.

 


Świece dostępne u konsultantów. Katalog produktów znajdziecie na stronie PartyLite


Komentarze:

  1. Piękne zapachy, piwonie od dwóch tygodni są w mym salonie i wręcz uwielbiam je za zapach!
    Jestem ciekawa tej świecy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię świece zapachowe, ale tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nowe podobają mi się nieco bardziej, rzeczywiście są bardziej eleganckie, uwielbiam ich świece

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem świeczkomaniaczką, choć nie przepadam za kwiatowymi zapachami, to ta niebieska agawa brzmi cudnie, świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS